mari4ever Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 den nye, kraftige og sjokk gule mascaraen til Maybelline? kosten ser vertfall veldig bra ut!!
Gjest Gjest_lala_* Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Så nettopp reklamen på den, lurer på det samme. Den så kjempe bra ut!
laperla Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Hei:) Bruker den nå... Helt grei mascara. Gir vel ikke noe voldsomt med volum, men som hverdagsmascara, helt ålreit. Kommer ikke til å kjøpe den samme neste gang. Pluss for at den sitter greit, og at den kan vaskes bort med vann.
Rexina Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Har den nå, men den slår ikke min favoritt: Max factor masterpiece max. Er enig med laperla. Vippene blir naturlige og den klumper eller drysser ikke, men noe mer enn det gjør den ikke. Ville heller ikke kjøpt denne igjen.
mari4ever Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 Hei:) Bruker den nå... Helt grei mascara. Gir vel ikke noe voldsomt med volum, men som hverdagsmascara, helt ålreit. Kommer ikke til å kjøpe den samme neste gang. Pluss for at den sitter greit, og at den kan vaskes bort med vann. heisann:) aah okei. takk for svar da:D
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Prøv heller Maybellines XXL, med hvit og svart i hver sin ende. Den er utrolig god, jeg kommer ALDRI til å bytte. :rødme: Du får volum, (ekstrem!) lenge, den drysser ikke og buen varer hele dagen.
mari4ever Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2009 Prøv heller Maybellines XXL, med hvit og svart i hver sin ende. Den er utrolig god, jeg kommer ALDRI til å bytte. :rødme: Du får volum, (ekstrem!) lenge, den drysser ikke og buen varer hele dagen. hei:) ja du har anbefalt den til meg tidligere;) den har jeg hatt for mange år siden og da var den helt greit. mine vipper er umulige for mascara føler jeg. mine vipper er så tynne. takk for tipset da:)
^^Belle^^ Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 hei:) ja du har anbefalt den til meg tidligere;) den har jeg hatt for mange år siden og da var den helt greit. mine vipper er umulige for mascara føler jeg. mine vipper er så tynne. takk for tipset da:) Oi, ja det så jeg nå, kjente ikke igjen nicket ditt først. Jeg må bare spre budskapet videre skjønner du, blir litt ivrig når jeg endelig har funnet en som er perfekt for meg.
mari4ever Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2009 Oi, ja det så jeg nå, kjente ikke igjen nicket ditt først. Jeg må bare spre budskapet videre skjønner du, blir litt ivrig når jeg endelig har funnet en som er perfekt for meg. jaaa men det er bare bra det:) den er sikkert veldig bra så jeg kan jo kjøpe den å se om den virker nå:D hehe hørt om veldig mange som er fornøyd med den;)
laperla Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Hvis dere fortsatt vil prøve den, kan dere kjøpe den på feelunique.com for 57 kr inkl. frakt;) Den kosta vel 120 kr i butikken hvis jeg ikke husker feil.
mari4ever Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. januar 2009 Hvis dere fortsatt vil prøve den, kan dere kjøpe den på feelunique.com for 57 kr inkl. frakt;) Den kosta vel 120 kr i butikken hvis jeg ikke husker feil. ja jeg så det;) derfor jeg lurte på hvordan den var siden var så billig på feelunique:D de hadde ikke mer igjen da så..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå