Gå til innhold

Sydentur i september

Anbefalte innlegg

Gjest kaffedama
Skrevet

Vi vurderer en sydentur i september eller oktober (utenom høstferieuka), 1 eller 2 uker, med en baby født i februar (i år) og en treåring.

Noen som har tips om steder/hoteller? Evt beste tidspunkt for å reise?

Jeg lurer også på om det er lurest å bestille nå, eller om vi kan få turen mye billigere dersom vi venter til rett etter fellesferien med å bestille. (Og ja, jeg skjønner at vi har færre valgmuligheter da.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

September er nok en fin tid å reise på, mindre turister og mer behagelig temperatur. Hvor dere skal legge reisen kommer vel litt an på hva dere er ute etter, men selv syns jeg Alcudia på Mallorca var veldig fint og barnevennlig. Behagelig temperatur, og mange av hotellene ligger midt på stranden (nydelig lang sandstrand, og svært langgrunnt).

Litt dyrere på Mallorca både i form av reise og opphold, men jeg vil absolutt anbefale dette :)

Gjest kaffedama
Skrevet

Takk Pjukset! :)

Flere som har tips/erfaringer?

Skrevet

Jeg hadde nok satset på å vente med å bestille. Det kommer nok å dukke opp en del billige turer til høsten igjen - spesielt om vi får en flott sommer! Like etter skolestart pleier det å være veldig gode priser.

Hvis man reiser tidlig i september er det godt og varmt de fleste steder, så da kan du vel egentlig bare velge å vrake. (Hellas ville jeg valgt da). Men venter du til slutten av oktober hadde jeg gått for feks Tyrkia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...