Nala Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Noen av dere som har god erfaring med Pax garderobesystem fra IKEA? Vi skal bestille et Pax garderobeskap til yttergangen. Er en smal gang, så vi får bare plass til 100 cm bredde. Men vi er usikker på om vi skal velge 100 cm stamme, eller 2x50 cm. Velger vi 100 cm innreder vi med stang oppe og 100 cm trådkurver nede. Da får vi plass til jakker oppe, og luer, votter, ullklær og lignende i trådkurvene. Velger vi 2x50 cm satser jeg på en høyde med bare trådkurver og så en stang oppe og en nede på den andre høyden. Hensikten er da å henge våre (voksnes) jakker oppe og ungenes jakker nede. Men er det mulig å bruke 2x50 cm stammer som ett skap? Blir det like fint som om vi hadde valgt en 100 cm stamme, når dørene kommer på?
Entil Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg har begge varianter og synes definiftivt det er best med 100cm skapet.
Scheherazade Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg er litt usikker, ville kanskje valgt 2x50 fordi da trenger man ikke åpne begge dørene for å ta ut trådkurven. Vi har 50 + 100 + 50, har ikke reagert på at det ser pussig ut med dører. Men jeg ville sett nærmere på skuffene i tre istedenfor trådkurvene. Vi har noen trådkurver, og de er veldig treige å få ut, fordi det er ikke er noen ordentlig glideskinne. Angrer på at vi ikke valgte skuff istedenfor.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde gått for 2 x 50: I det ene skapet ville jeg hengt lange ting, pluss hylle oppe og evy nede ( et par trådkurver for småting kan evt ellers bli plass til nede). . I det andre skapet ville jeg hatt stenger i to høyder for kortere plagg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå