Gå til innhold

Hva er det ved darlingens personlighet dere falt for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det første jeg falt for var at han var hysterisk morsom. Lo så jeg grein i mange uker.

Jeg ler fortsatt, og når han titter på meg med det rampete blikket og sier noe teit så er det noe som smelter inni meg :rødme: .

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første jeg falt for var humoren, som kommer på en naturlig måte. Han strever ikke etter å få folk til å le, han er bare rett og slett en morsom fyr. I tillegg har han ett hjerte av gull og er snill mot alle. Tror aldri han har såret noen i sitt liv. Gjennom årene er det mange andre egenskaper jeg setter veldig stor pris på. Men det var disse to jeg falt for.

Skrevet

Hans fantastiske sans for humor, og at han kanskje var enda særere enn meg :P Var rett og slett noe med hele væremåten hans som var helt fantastisk

Skrevet

Humoren, vi lo så vi skreik første daten (som egentlig ikke var en date). I tillegg så er det herlig avslappet mellom oss, vi kan være stille sammen uten at det føles anstrengt. Kjemien er egentlig vanskelig å sette ord på, den bare var der fra første stund :)

Skrevet

måten han diskuterer på..

Han hører ordentlig etter når jeg prater og svarer reflektert. Og han dømmer meg ikke for ting jeg sier eller gjør (for det meste :P), så går an å si alt jeg vil uten å være redd for å noen rare blikk..

Og at vi begge fort får dårlig samvittighet for ting liker jeg også :P Og at han er hysterisk morsom!

Skrevet

Hmmmm..... Kjærst'n min så jeg alltid på som en kjedelig og alvorlig person FØR vi ble sammen... :fnise: -Godt utgangspunkt, hva?? ;)

Vel.. Så var det jo dette med da vi først fattet virkelig interesse for hverandre, da, og det var vel på den første festen vi var på samtidig...

Der glimtet det frem en helt annen mann enn det jeg trodde... Vel var han litt full - men bak dette alvorlige ytre lå det jo en HELT annen mann....!!

Jeg så plutselig en masse humor - og GOD humor... En kjærlig og blid mann der bak som bare VENTET på å få komme ut...

Og DEN mannen har lagt innestengt LENGE....

Men jeg SÅ ham denne kvelden... Og vel tok det litt tid før han turde å komme ut - men herlighet så herlig den mannen er!!! :rødme:

Også er det dette med at han alltid blir så "sjokkert", da... :fnise:

Han har vært, som jeg skrev, en veldig innestengt person.. Hans liv har liksom ikke "tillatt" spøk, moro og humor - og ABSOLUTT ikke "rett frem-snakking"...

Også treffer ham på meg, da... Som sier det som det er og som jeg føler - rett fra leveren.. Er veldig "fritt talende", som han sier...

Kan snakke om det meste, og det er ikke et tema som er for flaut eller pinlig..

Vil jeg ha ham, så er jeg ikke redd for å si det - og gjerne litt ekstra detaljert for å krydre på spenningen... :gjeiper:

Han ble VELDIG sjokkert i begynnelsen... :fnise: Men så ELSKER han det i samme slengen... Klarer ikke la være å hinte om noe jeg har sagt osv...

Han begynner å endre seg en god del der - men jeg må si det at når mannen blir satt litt ut - blir litt sjokkert - og samtidig bare lyyyyyser det igjennom at han elsker å høre det så rett frem....

Da smelter jeg virkelig, ass... :rødme: Det viser så tydelig at han faktisk setter stor pris på det jeg sier og at han liker det....

Og i samme slengen blir han litt flau.. Det ER så sjarmerende!!!

Også har han denne fantastiske egenskapen av å lytte... Virkelig få med seg det jeg sier, være engasjert om jeg snakker om et problem (enten mellom oss, eller et problem jeg har andre steder), kommentere, trøste, komme med råd, bare være der....

En egenskap jeg setter UTROLIG stor pris på...!!!

Gjest StockDama
Skrevet

Vel...vi hatet sammen kan man vel si =p

Og vi "hater" mye av det samme, kan være små ting, kan være store ting. Høres kanskje veldig dystert ut, men vi hater med humor.. så det var moro lell. Pluss han virket alltid uaffektert uansett hva som skjedde, og det var noe betryggende i det, å finne en som tok alt med flytende =) Så kan jeg gå rundt å få panikk for alt, så kan han være min lille støtte murstein.

Skrevet

Jeg veit faktisk ikke hva jeg falt for hos han jeg, vi hadde kikka på hverandre i hele 8 år før vi ble kjærester, og jeg tror ikke jeg turte å veksle ett ord med han iløpet av disse årene. Hele tiden visste jeg at han kunne jeg tenke meg, men jeg hadde jo ikke sjangs på han, så det var bare bortkasta å drømme eller ta iniativ... Han tenkte det samme, så det måtte tilslutt store mengder alkohol og et tilfeldig(?) møte på byen til for at vi turte å snakke sammen... :yvonne: Det spørs om det var det helt fantastiske vesenet og utstrålingen hans, som gjorde at jeg på avstand ble sjarmert av han, og nå er er det humoren og det helt spesielle utrykket han får når han surmuler som får meg til å le så det klukker og magen til å kile... :jepp: :rødme: :rødme:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg falt for at han er så utrolig snill og omtenksom, og har et utrolig godt vesen. Han er typen som fikser opp uten at man engang merker at han gjør det. Han husker små ting jeg har sagt i forbifarten og tenker over det når han skal kjøpe gave til meg eller gjøre noe spesielt for meg. F.eks. foreslå middag på en restaurant jeg har nevnt en gang eller gi meg noe som jeg nesten hadde glemt at jeg ønsket meg... Og så er han så søt når han står der og tripper og skal gi meg bursdaggave og er såååå spent på hvordan jeg reagerer. ;-)

Skrevet

Alt! :rødme:

Men for å spesifisere:

Ironi (sofistikert sådan)

Humor (går hånd i hånd med ironien)

Øynene (og/eller glimtet i dem)

En felles forståelse av verden rundt oss (politisk og moralsk enighet)

Sexen (ingen over, ingen ved siden, ingen konkurranse så lenge jeg lever)

Ateismen

Evnen til å diskutere/utveksle argumenter på saklig grunnlag (med eller uten genuin overbevisning - men med innlevelse)

Evnen til å engasjere andre

Beste lukten i verden! (kanskje den beste faktoren!)

Skrevet

Han er så ekte i alt han gjør, ikke noen baktanker og utspekulerte planer.

Dessuten får han meg til å le, og han har stor omsorg for meg, gjør alt han kan for at jeg skal ha det best mulig. Han er veldig ærlig, nesten litt for ærlig iblandt (når jeg spør han om klær jeg har på meg osv, JA jeg vet jeg ikke skal spørre :skratte:)

Han er reflektert og har selvinnsikt, dessuten er han lite selvhøytidelig og ler gjerne av seg selv. Dessuten er han utrolig kosen, og det passer ypperlig siden jeg elsker å kose.

*sukk* er nok helt på tuppa etter han ennå :rødme:

Skrevet

-Det første jeg falt for var tryggheten han utstråler

-Så kom humoren

-Han har en "kjernekarfaktor" som jeg aldri før har sett maken til

-Kommer ikke unna utseende...høy,mørk og breiskuldra....sukk..

-Da jeg merka at han er med på alle mine "spikk" så var jeg solgt :fnise:

Skrevet

Det første jeg falt for var humoren, utstrålingen og utseendet hans. Etterhvert som vi ble bedre kjent falt jeg for at han er veldig omtenksom og flink til å lytte. Han er en sånn som alltid er der og støtter meg og gir meg gode råd når jeg trenger det mest :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...