karinius Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Har lest at det skal være bra for hendene å sove med hansker over en god mengde håndkrem. Har den siste tiden blitt så forferdelig tørr på hendene og tenker på å prøve dette, men hvilken type hansker snakker vi om? Lette bomullshansker eller enganghansker..? Noen som har prøvd?
Ethereal Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jada, det er fint å gjøre det. Hendene blir myke og deilige dagen etterpå Sov med bomullshansker du. Pass på at de ikke er alt for tykke, sånn at du slipper å våkne opp om natta av at du er alt for varm. For min del kan jeg godt sove med vanter om natta og håndkrem om natta, men jeg er litt ekstra frysen på hendene, så det er bare godt med litt ekstra varme.
karinius Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Takk for svar Hvor får man tak i tynne bomullshansker egentlig? Hehe..
mariab Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Takk for svar Hvor får man tak i tynne bomullshansker egentlig? Hehe.. Apoteket sikkert
Supraspinatus Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Takk for svar Hvor får man tak i tynne bomullshansker egentlig? Hehe.. Apoteket har slike, som jeg tror egentlig er myntet på å ha inni engangshansker. Vi hadde ihvertfall det på en tidligere arbeidsplass. (altså tynne bomulls-innerhansker).
Pingting Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Jepp, apoteket! Koster ikke mer enn 20 kr paret. Pass på at du ikke kjøper dem for store eller små, det blir ofte ubehagelig. (de har på Body Shop også, men disse er samme kvalitet som de på apoteket og mye dyrere)
PlingeLing Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 (endret) Jepp, apoteket! Koster ikke mer enn 20 kr paret. Pass på at du ikke kjøper dem for store eller små, det blir ofte ubehagelig. (de har på Body Shop også, men disse er samme kvalitet som de på apoteket og mye dyrere) Jeg må si meg uenig at det er samme kvalitet på apoteket sine og de på Body Shop. Sist jeg hadde noen kjøpt på apoteket (som riktognok er 2 år siden) var de løse i passformen, og datt ofte av om nettene. I tillegg husker jeg de breiet seg som et struttekjørt ved håndleddet. De fra Body Shop har litt stretch i seg, og smalner litt over håndleddet. Har enda til gode å miste dem om natten. Holder lenge gjør de også. Tror jeg har hatt mine i 3 år nå, og de har enda ikke antydning til slitasje. Endret 27. januar 2009 av PlingeLing
Pingting Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Jeg må si meg uenig at det er samme kvalitet på apoteket sine og de på Body Shop. Sist jeg hadde noen kjøpt på apoteket (som riktognok er 2 år siden) var de løse i passformen, og datt ofte av om nettene. I tillegg husker jeg de breiet seg som et struttekjørt ved håndleddet. De fra Body Shop har litt stretch i seg, og smalner litt over håndleddet. Har enda til gode å miste dem om natten. Holder lenge gjør de også. Tror jeg har hatt mine i 3 år nå, og de har enda ikke antydning til slitasje. Hm. kan jo hende at de ulike apotekene foerer ulike hansker? Jeg synes ihvertfall apoteket sine er helt greie i passformen, saa lenge jeg kjoeper i str medium. Large ramler nok av etterhvert, ja.
PlingeLing Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Hm. kan jo hende at de ulike apotekene foerer ulike hansker? Jeg synes ihvertfall apoteket sine er helt greie i passformen, saa lenge jeg kjoeper i str medium. Large ramler nok av etterhvert, ja. Kan være de er forskjellige etter apotekkjeden eller kanskje de har blitt bedre generelt. Husker de var pakket inn i plast. Kjøpte M eller S, husker ikke helt, og formen holdt seg ikke lenge. Kastet de etter kun kort tid. Men de var jo billige da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå