Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen hadde vi sex for første gang.. Kjent han i 2-3 uker. (han har spurt om vi skal møtes hver eneste dag, når han ikke har vært borte med jobben)

Jeg føler jeg hadde makten hele veien, til nå.

Det føles som jeg blir mer usikker etter vi hadde sex... Og jeg tenker på han hele tiden og tror jeg begynner å bli forelsket:(

Det er IKKE bra.

Han vil bare være venner. Det vil jeg og. Og jeg har sagt vi kan være pulevenner uten kompliktelser. (Jeg har ikke vist noe som helst følelser utenom at jeg er veldig glad rundt han.)

Det er det jeg vil men dette går selsagt ikke når jeg har følelser for han.

Var hos han igår og han skrev endel meldinger. Og jeg tenker selvfølgelig at det måtte jo bare være ei jente.. Når han ikke engang hørte hva jeg sa til slutt, sa jeg bare at jeg dro hjem, og det hele ble rart.

Så jeg har bestemt meg. Jeg skal kutte kontakten med han, mens jeg enda klarer og vil. Fordi nå føles det mest som jeg er sur på han. Og det siste jeg vil er å forelske meg, i han.

Det må jo være det rette? Jeg er redd jeg sitter her å "bestemmer" meg for det, men jeg er sur,også tar han kontakt, og vil møte meg igjen, og jeg er solgt.

Jeg må bli overbevist om at dette faktisk er det beste for at meg!

Samtidig... han har såret endel jenter på veien sin, føler jeg vi har blitt kjempe godt kjent på de ukene her.. vi har det skikklig artig sammen, og han sier vi er så like, som er sant.

Skal jeg si at jeg har følelser, at jeg vil kutte kontakten eller skal jeg bare la vær å ta tlf/svare på meldinger? Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du føler du ikke har makten lenger fordi dere hadde sex. Forandret han seg etterpå, eller er det i ditt hode at ting er endret?

Han har vel skrevet meldinger med folk før også, eller det kan ha hendt at du ikke fikk all oppmerksomhet, men nå, etter at dere hadde sex er det galt?

Tror du føler deg sårbar etter dette, ettersom du reagerer som du gjør. Tror du det er utelukket at han er/kan bli forelsket i deg, ettersom du tenker på å kutte kontakten? Og attpåtil føler deg sur?

Hvor gamle er dere? Har han er fortid som player ettersom du er så touchy på dette?

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort, men det er litt rart å bare kutte kontakten. Det blir jo det samme som å utelukke at det blir noe mer mellom dere

Endret av Illiya
Skrevet

Hm, det blir jo litt rart og urettferdig at du skal bli sur og kutte kontakt og straffe ham fordi du har blitt forelsket. Han har vært ærlig, og han tror at du også har vært ærlig. Han tror dere er enig og at ting er avklart mellom dere.

Det høres ikke ut som om han er av "kompis materiale" for deg. Høres ut som om du enten burde bli kjærest med ham eller kutte kontakt. Hvis du bare begynner å være sur og kutte kontakt uten å fortelle hvorfor vil han vel tro at du er ustabil og rar, mens hvis du forklarer hvorfor vil han i allefall ha et reelt valg og du har en liten sjangse for å få ham dit du vil. Hvis du er ærlig om følelsene risikerer du også å føle deg verre hvis han likevel ikke vil ha deg, så det er en sjangse du må finne ut om du er villig å ta. Det er i allefall slik jeg tenker.

Skrevet
Du føler du ikke har makten lenger fordi dere hadde sex. Forandret han seg etterpå, eller er det i ditt hode at ting er endret?

Han har vel skrevet meldinger med folk før også, eller det kan ha hendt at du ikke fikk all oppmerksomhet, men nå, etter at dere hadde sex er det galt?

Tror du føler deg sårbar etter dette, ettersom du reagerer som du gjør. Tror du det er utelukket at han er/kan bli forelsket i deg, ettersom du tenker på å kutte kontakten? Og attpåtil føler deg sur?

Hvor gamle er dere? Har han er fortid som player ettersom du er så touchy på dette?

Jeg vet ikke hva jeg ville gjort, men det er litt rart å bare kutte kontakten. Det blir jo det samme som å utelukke at det blir noe mer mellom dere

Blir så glad for svar:)

Jeg tror egentlig at det kanskje er i mitt hodet at ting er forandret. Fordi nå har han fått det han vil. Sex. Jeg vet ikke hvorfor jeg ble usikker en gang.

Det er på en måte opp til han nå... før var det meg!

Han har skrevet mld før også. Jeg, han og en kompis satt å så film, da svarte han kun kort på mld. Når filmen var ferdig satt han med nesa i tlf og hørte ikke hva vi sa til han. Jeg kikket på tlf og der var det en ganske lang mld.

Så jeg sa jeg dro hjem, det var helt ok, og ga han kun en klem, og fikk ingen mld når jeg kom hjem.

Jeg ble nok irritert fordi han ikke har avvist meg før, og følte meg litt dum når han ikke hørte etter, fordi han var så opptatt med denne andre jenta.

Vi er begge 23 år.

Og ja han har nok såret endel jenter på veien sin! Jeg kan godt skjønne jenter faller for han. han ser veldig bra ut, og har en sjarm som er helt..syk. Men samtidig virker han ærlig.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre... gi det en sjanse, si det til han, kutte kontakten.... aner ikke hva som er best!

Han aner ikke at jeg er interessert, eller hva jeg tenker.

Det er kanskje dårlig gjort å kutte kontakten uten å si noe... når vi har hengt sammen nesten hver dag.. Jeg får vel bare se framover hvor villig han er til å møte meg, om ting er forandret eller ikke...

Men jeg må bestemme meg nå, før vi møtes igjen..

Skrevet
Hm, det blir jo litt rart og urettferdig at du skal bli sur og kutte kontakt og straffe ham fordi du har blitt forelsket. Han har vært ærlig, og han tror at du også har vært ærlig. Han tror dere er enig og at ting er avklart mellom dere.

Det høres ikke ut som om han er av "kompis materiale" for deg. Høres ut som om du enten burde bli kjærest med ham eller kutte kontakt. Hvis du bare begynner å være sur og kutte kontakt uten å fortelle hvorfor vil han vel tro at du er ustabil og rar, mens hvis du forklarer hvorfor vil han i allefall ha et reelt valg og du har en liten sjangse for å få ham dit du vil. Hvis du er ærlig om følelsene risikerer du også å føle deg verre hvis han likevel ikke vil ha deg, så det er en sjangse du må finne ut om du er villig å ta. Det er i allefall slik jeg tenker.

Jeg lurer på om jeg skal ikke svare han på noen dager, så skriver jeg på mld at jeg vil kutte kontakten....? eller... om han hadde vært litt interessert gjør han vell NOE for å møte meg? Og lar han meg gå, er saken biff!?

Skrevet
Jeg lurer på om jeg skal ikke svare han på noen dager, så skriver jeg på mld at jeg vil kutte kontakten....? eller... om han hadde vært litt interessert gjør han vell NOE for å møte meg? Og lar han meg gå, er saken biff!?

Nei, det kan hende han lar være å gjøre noe fordi han respekterer ønsket ditt om å bryte kontakten, selv om han er interessert i deg.

Han vil jo sikkert tro han har gjort noe galt, og vil kanskje ikke mase på deg når du er så bestemt på å bryte kontakten.

Synes du går litt hardt ut mot ham nå. Vær litt mer tålmodig:)

Skrevet
Nei, det kan hende han lar være å gjøre noe fordi han respekterer ønsket ditt om å bryte kontakten, selv om han er interessert i deg.

Han vil jo sikkert tro han har gjort noe galt, og vil kanskje ikke mase på deg når du er så bestemt på å bryte kontakten.

Synes du går litt hardt ut mot ham nå. Vær litt mer tålmodig:)

Ikke svare han på noen dager, for så å skrive at jeg er begynner å få følelser å ønske å kutte kontakten... da lar han meg ikke gå om han er interessert i å bli enda bedre kjent enn kun som knullevenn? Dette er ikke greit :sjenert:

Jeg klarer faen ikke tenke når jeg sitter i det selv.!!!!!

Skrevet

Du skal bare ta det med ro, ta den tiden det tar så ser du det.

Gjest Avskåret/fri
Skrevet
Ikke svare han på noen dager, for så å skrive at jeg er begynner å få følelser å ønske å kutte kontakten... da lar han meg ikke gå om han er interessert i å bli enda bedre kjent enn kun som knullevenn? Dette er ikke greit :sjenert:

Jeg klarer faen ikke tenke når jeg sitter i det selv.!!!!!

Det sier jo seg selv alt dette: Å holde seg med knullevenner vil alltid lett skape emosjonelt krøll. Det er en grunn til at det ble regnet som moralsk forkastelig i sin tid. Selv er jeg veldig tilbakeholden med å rote meg inn i livene til folk.

Skrevet (endret)

For meg virker det som om han har deg som knullevenn, mens han sjekker opp hun andre jenta.... Det var jo hun som fikk melding den kvelden, og ikke du... Kjipt, men tror du tjener mer på å bare kutte ham ut.

Endret av CeeCee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...