Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Har en knullekompis jeg er dritt irritert på, og jeg vil irritere han litt tilbake Så, hva er mest irriterende når man sender meldinger, er det at man ikke får noe svar, eller at man får ett kort og litt avvisende svar tilbake?
Gjest Gjest_Lille_* Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Stillhet er det verste, men det er min mening.
Ethereal Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Stillhet. Men over lengre tid, ikke bare at du lar vær å svare på en melding liksom.
Jade Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Det er mest plagsomt når man ikke får svar. Da lurer man på; "fikk hun meldingen min, eller gidder hun ikke å svare? Skal jeg sende meldingen på ny, eller blir det bare teit?"
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Syns folk det er mest plagsomt å ikke få svar? Men om man svarer med en kort og avisende melding, kan han tenke," Hvorfor er hun avvisende? Har jeg gjort noe? skal jeg sende en til, hvorfor er hun avvisende på denne også?"
Jade Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Kort og avvisende svar,,, Da ville jeg tenkt; "hvorfor er hun sur? Nei, da gidder jeg ihvertfall ikke sende flere meldinger".
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Det er faktisk sant. Ikke svar i det hele tatt, svært irriterende. Når jeg tenker meg om blir jeg bare "sur selv" om jeg får avvisende svar tilbake;)
thapara Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Ikke for å skuffe deg, men det tar sannsynligvis litt mer å irritere han enn det tar å irritere deg. Jeg kan ha ha hatt langvarige krangler med gutter uten at de overhodet har lagt merke til det (da har det vært både avvisende, korte svar på sms, ikke noe svar (i lange perioder). Mens jeg overanalyserer om han er sur eller ikke om det mangler et smilefjes, eller om det er et komma for mye..
Gjest dalieo Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kan ha ha hatt langvarige krangler med gutter uten at de overhodet har lagt merke til det (da har det vært både avvisende, korte svar på sms, ikke noe svar (i lange perioder). Mens jeg overanalyserer om han er sur eller ikke om det mangler et smilefjes, eller om det er et komma for mye.. Haha, det der er så sant
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Man legger merke til at man plutselig ikke får svar på mld eller tlf når man har skrevet mye sammen før.. Det tar sikkert litt lenger tid for gutter å skjønne dette, det vil jeg tro;) Jenter blir jo hysterisk når dem ikke får svar på en eller 2 meldinger
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Det er i hvert fall uten tvil STILLHET som er verst. Men det må vare en stund, ja. Og av en eller annen grunn, så er gutta, som mer enn ofte nok benytter denne teknikken selv, temmelig vanskelige når det endelig går opp for dem at du faktisk er taus (etter temmelig lang tid) og da må du regne med at det er vanskelig å finne veien tilbake hvis det er det du vil.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #12 Skrevet 27. januar 2009 Det er i hvert fall uten tvil STILLHET som er verst. Men det må vare en stund, ja. Og av en eller annen grunn, så er gutta, som mer enn ofte nok benytter denne teknikken selv, temmelig vanskelige når det endelig går opp for dem at du faktisk er taus (etter temmelig lang tid) og da må du regne med at det er vanskelig å finne veien tilbake hvis det er det du vil. Dette forsto jeg ikke.. Vanskelig å finne veien tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå