Silli Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 meg og typen har vært sammen i over ett år nå, å har prøvd det meste innen seksualitet. han begynte etter noen månder å slikke meg, jeg gjorde ikke tilbake, for jeg var usikker på hvordan man skulle suge. men hver gang vi var på fylla sugde jeg han, å etter hvert spurte han hvorfor jeg bare gjorde det i fylla, å jeg forklarte. så snakket vi om det, å ble enige om at jeg skulle gjøre det i edru tilstand også,dette var jo mitt ønske. så gikk det en laang stund hvor vi ikke hadde oral sex i det hele tatt, så reiste jeg bort 1 mnd, å den tiden hadde vi nettsex. han snakket da mye om oral sex, å hvordan han ville slikke meg, han hadde mange gode innspill, så når jeg kom hjem, begynte jeg å suge han, ofte. men han ga aldri noe tilbake, unenom at han fingret meg... det er jo selvfølgelig herlig det , ingen tvil, men hva er grunnen til at han ikke slikker meg ? har lyst å spør han, men hvordan skal jeg gå fram ?
Ethereal Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Jeg hadde bare spurt rett ut jeg. Sagt noe som "husker du da jeg var borte og vi hadde nettsex? Du snakket stadig om at du ville slikke meg. Er det en grunn til at du ikke har gjort det?" e.l.
grafenberg Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Hei Silli! Jeg har faktisk hatt et veldig likt ptoblem med en eks. Jeg slikket henne først noen mnd og hun ville kun suge meg når vi var på fylla. Så helt ut av ingenting begynte hun å suge som besatt. Og det jeg opplevde var at jeg rett og slett glemte å gi henne noe tilbake bortsett fra å fingre henne. Hun gjorde det veldig enkelt og spurte: "Har du lyst til å slikke meg?" et godt tips når det kommer til gutter er at vi blir helt gale om jenta koser med seg selv og vi ikke får ta på henne i det hele tatt. Jeg får hvertfall lyst til å slikke når ei jente "nekter" meg å røre henne eller at hun sette "betingelser" for at jeg skal få røre henne Have fun !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå