golle Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg har vært så dum å farge håret hjemme. Hadde helt blondt hår, og det var veldig slitt. Hadde fått en del ettervekst, så "måtte" nødt å ta det. Siden det var så slitt, ville jeg farge det en nyanse mørkere, dvs fortsatt blondt men ikke så platina som det var. Men det ble grått!!! samt er det mørkere på toppen... tips? Vil ha tilbake den blonde fargen jeg hadde, og hvertfall ikke ha det slik det er nå. Noen tips utenom å gå til frisør? Det er så himla dyrt:S Evt om jeg bør stripe det ol... Endret 26. januar 2009 av golle
lovenemo Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Ville tatt turen til frisøren, selv om det koster litt. Men, du kan jo prøve å stripe det og se om det blir bedre. Etter at mitt hår ble lilla (!!!) etter hjemmefarging, så har jeg kutta det ut og holdt meg til frisøren når det gjelder håret mitt Fargen skulle egentlig være en dyp brunfarge.
golle Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2009 Ja, er vel ingen annen utvei. Men veldig kjipt for tror sannsynligheten er liten for at jeg kan få like lyst hår nå som det er så slitt... sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå