Gjest Starya Skrevet 27. juni 2003 #1 Del Skrevet 27. juni 2003 Ja, så har jeg fått sett denne. Jeg synes den var krute god. Jeg forventet lett underholdning, og det var akkurat det jeg fikk. Hva synes andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. juni 2003 #2 Del Skrevet 27. juni 2003 Skal se den i morgen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. juni 2003 #3 Del Skrevet 27. juni 2003 Pappa John Cleese er ubetalelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 28. juni 2003 #4 Del Skrevet 28. juni 2003 Har nettopp kommet hjem fra kinoen nå, og den var utrolig tøff. Enda bedre enn nr 1. Dvs mer av det samme, bare ENDA mer attitude og humor. Storveis! Dvd-materiale. This is the hostel, yah? Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 28. juni 2003 #5 Del Skrevet 28. juni 2003 Må nok vente til den kommer i videohylla, ja, dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. juni 2003 #6 Del Skrevet 28. juni 2003 Har nettopp kommet hjem fra kinoen nå, og den var utrolig tøff. Enda bedre enn nr 1. Dvs mer av det samme, bare ENDA mer attitude og humor. Storveis! Dvd-materiale. This is the hostel, yah? Catzy Vært på Colosseum, Catzy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. juni 2003 #7 Del Skrevet 28. juni 2003 Enig, kjempebra!!! Kosa meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. juni 2003 #8 Del Skrevet 28. juni 2003 Må nok vente til den kommer i videohylla' date=' ja, dessverre... [/quote'] Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 28. juni 2003 #9 Del Skrevet 28. juni 2003 Elsket forresten scenen der Joey.. eh, Jason skulle forklare faren hva dattera drev med. "Ferret..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. juni 2003 #10 Del Skrevet 28. juni 2003 I knoow. Ble jo ikke noe bedre da hun kom heller. Stakkars mannen var helt forskrekka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 7. juli 2003 #11 Del Skrevet 7. juli 2003 Endelig fikk jeg også sett den--fantastisk! Har ikke flira meg gjennom en film på samme måte på leeenge! Klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hvilke av scenene som var den beste, det var så mange. Absolutt DVD materiale! Noen som vet om den første er ute på DVD forresten? Fikk aldri sett den Jamila -engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 7. juli 2003 #12 Del Skrevet 7. juli 2003 Yes, den filmen var super Synes MC Hammer senen var kul......og alt med John Cleese....og og og HELE filmen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. juli 2003 #13 Del Skrevet 7. juli 2003 Kongefilm! Og det var for en gangs skyld flere jenter enn gutter i kinosalen på en action-film :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mowgli Skrevet 8. juli 2003 #14 Del Skrevet 8. juli 2003 Så den på søndag Morsom film Ble riktignok litt skuffet over Demi Moore, syns hun spilte litt dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. juli 2003 #15 Del Skrevet 9. juli 2003 Kjempemorsom! Tok med meg datter'n på nesten 12 og hun koste seg oså. Dagen etter viste det seg at min mannlige sjef på ca 45 hadde vært der også - og han syns den stinka. "Skjønte ikke noe jeg," sa han betuttet... Det har med forventinger og målgruppe å gjøre antar jeg... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 9. juli 2003 #16 Del Skrevet 9. juli 2003 Knalltøff. Lucy spilte kjempebra! :D (liker ikke CD så godt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 13. juli 2003 #17 Del Skrevet 13. juli 2003 Uff for en teit film...Satt hele tiden "det er jo ikke i nærheten av å kunne passere for sannsynlig engang, så teit". Skuespillerne er forsåvidt greie, med cameron diaz i spissen (hun er en skikkelig potet, kan spille alt fra blond suppehue, til hardbarka mannekvinne etc.. ansikts-mimikken er priceless). Vil def aldri kjøpe denne, forferdelige replikker og storyline. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. juli 2003 #18 Del Skrevet 13. juli 2003 Er vel ikke meninga det skal være såå sannsynlig alt sammen heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 13. juli 2003 #19 Del Skrevet 13. juli 2003 Noen som vet når den kommer ut på dvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brownie Skrevet 14. juli 2003 #20 Del Skrevet 14. juli 2003 Synest nesten den var bedre en 1'eren. Man må selvfølgelig ta det for det det er - Holdt på å le meg ihjel gjennom hele filmen. Ja til GIRLPOWER Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå