Gå til innhold

Charlies Angels

Gjest Starya

Anbefalte innlegg

Gjest Starya

Ja, så har jeg fått sett denne. Jeg synes den var krute god. Jeg forventet lett underholdning, og det var akkurat det jeg fikk.

Hva synes andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nettopp kommet hjem fra kinoen nå, og den var utrolig tøff. Enda bedre enn nr 1. Dvs mer av det samme, bare ENDA mer attitude og humor. Storveis! Dvd-materiale.

This is the hostel, yah?

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kommet hjem fra kinoen nå, og den var utrolig tøff. Enda bedre enn nr 1. Dvs mer av det samme, bare ENDA mer attitude og humor. Storveis! Dvd-materiale.

This is the hostel, yah?

Catzy

Vært på Colosseum, Catzy? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

Elsket forresten scenen der Joey.. eh, Jason ;) skulle forklare faren hva dattera drev med. "Ferret..." :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knoow. :ler: Ble jo ikke noe bedre da hun kom heller. Stakkars mannen var helt forskrekka. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Jamila

Endelig fikk jeg også sett den--fantastisk!

Har ikke flira meg gjennom en film på samme måte på leeenge! Klarer liksom ikke helt å bestemme meg for hvilke av scenene som var den beste, det var så mange.

Absolutt DVD materiale!

Noen som vet om den første er ute på DVD forresten? Fikk aldri sett den :roll:

Jamila :briller: -engel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, den filmen var super :briller:

Synes MC Hammer senen var kul......og alt med John Cleese....og og og HELE filmen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongefilm! Og det var for en gangs skyld flere jenter enn gutter i kinosalen på en action-film :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den på søndag :lol: Morsom film :lol: Ble riktignok litt skuffet over Demi Moore, syns hun spilte litt dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempemorsom!

Tok med meg datter'n på nesten 12 og hun koste seg oså. Dagen etter viste det seg at min mannlige sjef på ca 45 hadde vært der også - og han syns den stinka. "Skjønte ikke noe jeg," sa han betuttet... :ler:

Det har med forventinger og målgruppe å gjøre antar jeg... :roll:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff for en teit film...Satt hele tiden "det er jo ikke i nærheten av å kunne passere for sannsynlig engang, så teit". Skuespillerne er forsåvidt greie, med cameron diaz i spissen (hun er en skikkelig potet, kan spille alt fra blond suppehue, til hardbarka mannekvinne etc.. ansikts-mimikken er priceless). Vil def aldri kjøpe denne, forferdelige replikker og storyline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest nesten den var bedre en 1'eren. Man må selvfølgelig ta det for det det er - Holdt på å le meg ihjel gjennom hele filmen.

Ja til GIRLPOWER :ler:

Brownie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...