lovenemo Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Trenger hårpleietips! Har krøllete og litt "krusete" hår, som trenger ordentlig pleie. Tenker mest på å prøve Redken eller Tigi, noen som har erfaringer med de merkene? Håret mitt blir bare herlig etter å ha vært hos frisøren, som bruker Redken Nevn gjerne andre merker også! Flott om det kan kjøpes litt billigere på nett
PlingeLing Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg kan anbefale Redken sine serier: All Soft, Extreme og Clear Moisture. Bruker de litt om hverandre, f.eks clear moisture sjampo, all soft balsam og extreme CAT-behandling. Alt ettersom. Finner disse billig på bl.a www.feelunique.com
lovenemo Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2009 Hvordan er det å bestille derfra da?
PlingeLing Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Synes det er helt greit. Tar litt tid med levering(opptil 2 uker), men de sender gratis. Bestiller du en og en ting (under ca 20£), så slipper du moms. Pleier å alltid ha et sett i reserve, slik at når jeg har brukt opp en flaske, bestiller jeg en ny.
lovenemo Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2009 Ok Da blir det nok til at jeg bestiller derfra, finner ingen andre nettbutikker med tilsvarende priser. Takk!
lovenemo Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2009 Det var faktisk billigere på lookfantastic.. Men vet ikke hvordan det er med frakt der? Gratis frakt hos feelunique ihvertfall, hmm. Har sett på ebay ja, og mener å huske at det var dyrere det jeg fant der.
lovenemo Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. januar 2009 Endte med å kjøpe Tigi, og fra www.lookfantastic.com .. Fikk så utrolig mye mer for pengene! www.feelunique.com kunne ikke levere, pga pakken ble for tung (!!), med en flaske shampo og en flaske balsam. Det var litt dårlig :\
PlingeLing Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Bestiller en og en flaske fra feelunique.com. Går helt fint det. Ellers er jo frakt ganske dyrt på lookfantastic.
lovenemo Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 27. januar 2009 Synes ikke det var så dyrt.. Bedre å få alt i en bestilling tenker jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå