Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hårpleietips! Har krøllete og litt "krusete" hår, som trenger ordentlig pleie. Tenker mest på å prøve Redken eller Tigi, noen som har erfaringer med de merkene? Håret mitt blir bare herlig etter å ha vært hos frisøren, som bruker Redken :) Nevn gjerne andre merker også! Flott om det kan kjøpes litt billigere på nett ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefale Redken sine serier:

All Soft, Extreme og Clear Moisture.

Bruker de litt om hverandre, f.eks clear moisture sjampo, all soft balsam og extreme CAT-behandling. Alt ettersom.

Finner disse billig på bl.a www.feelunique.com

Skrevet

Hvordan er det å bestille derfra da?

Skrevet

Synes det er helt greit. Tar litt tid med levering(opptil 2 uker), men de sender gratis. Bestiller du en og en ting (under ca 20£), så slipper du moms.

Pleier å alltid ha et sett i reserve, slik at når jeg har brukt opp en flaske, bestiller jeg en ny.

Skrevet

Ok :) Da blir det nok til at jeg bestiller derfra, finner ingen andre nettbutikker med tilsvarende priser. Takk! :)

Skrevet

Ingen problem. Håper du blir fornøyd :)

Skrevet

Det var faktisk billigere på lookfantastic.. Men vet ikke hvordan det er med frakt der? Gratis frakt hos feelunique ihvertfall, hmm.

Har sett på ebay ja, og mener å huske at det var dyrere det jeg fant der.

Skrevet

Endte med å kjøpe Tigi, og fra www.lookfantastic.com .. Fikk så utrolig mye mer for pengene! :) www.feelunique.com kunne ikke levere, pga pakken ble for tung (!!), med en flaske shampo og en flaske balsam. Det var litt dårlig :\

Skrevet

Bestiller en og en flaske fra feelunique.com. Går helt fint det.

Ellers er jo frakt ganske dyrt på lookfantastic.

Skrevet

Synes ikke det var så dyrt.. Bedre å få alt i en bestilling tenker jeg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...