Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 26. januar 2009 #1 Del Skrevet 26. januar 2009 I helgen hadde vi sex for første gang.. Kjent han i 2-3 uker. (han har spurt om vi skal møtes hver eneste dag, når han ikke har vært borte med jobben) Jeg føler jeg hadde makten hele veien, til nå. Det føles som jeg blir mer usikker etter vi hadde sex... Og jeg tenker på han hele tiden og tror jeg begynner å bli forelsket:( Det er IKKE bra. Han vil bare være venner. Det vil jeg og. Og jeg har sagt vi kan være pulevenner uten kompliktelser. (Jeg har ikke vist noe som helst følelser utenom at jeg er veldig glad rundt han.) Det er det jeg vil men dette går selsagt ikke når jeg har følelser for han. Var hos han igår og han skrev endel meldinger. Og jeg tenker selvfølgelig at det måtte jo bare være ei jente.. Når han ikke engang hørte hva jeg sa til slutt, sa jeg bare at jeg dro hjem, og det hele ble rart. Så jeg har bestemt meg. Jeg skal kutte kontakten med han, mens jeg enda klarer og vil. Fordi nå føles det mest som jeg er sur på han. Og det siste jeg vil er å forelske meg, i han. Det må jo være det rette? Jeg er redd jeg sitter her å "bestemmer" meg for det, men jeg er sur,også tar han kontakt, og vil møte meg igjen, og jeg er solgt. Jeg må bli overbevist om at dette faktisk er det beste for at meg! Samtidig... han har såret endel jenter på veien sin, føler jeg vi har blitt kjempe godt kjent på de ukene her.. vi har det skikklig artig sammen, og han sier vi er så like, som er sant. Skal jeg si at jeg har følelser, at jeg vil kutte kontakten eller skal jeg bare la vær å ta tlf/svare på meldinger? Hva hadde dere gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 26. januar 2009 #2 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg må nesten si at jeg er i samme situasjon. Har hatt sex med en fyr jeg har kjent siden jul. Synes det er så komplisert sånn jeg har satt meg i nå, men det er ganske lik din situasjon. Det høres ut som om du kjenner han og at dere henger mye sammen. Og at dere har det fint, men at han er en hjerteknuser også. Gutter kan gjøre og si så mye rart for tiden for å få ei jente til sengs, og har han en slik fortid er det vel vanskelig å bryte det mønsteret. For å unngå å bli såret, ville jeg bare latt han være! Lurt ihvertfall nå mens du ikke har ordentlig følelser for han. Du finner deg sikkert en annen som du kan stole på og vil ha bare deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 26. januar 2009 #3 Del Skrevet 26. januar 2009 Ja det er det jeg tenker. Man har alltid et håp om at han har følelser og lager unnskyldninger for at han kan være interessert tilbake... Men når han sitter å skriver meldinger og ikke høres hva jeg sier engang, kan han jo ikke være så enormt interessert:P Han sa heller ikke at jeg ikke skulle dra hjem! Men hva med om han tar masse kontakt framover og vil møte meg da? Føler det er litt dårlig gjort også, ettersom vi har blitt godt kjent. Hadde du sagt ifra om følelsene, svart at du "har planer" hele tiden, eller ikke svare i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 26. januar 2009 #4 Del Skrevet 26. januar 2009 Altså jeg har alltid forhåpninger til gutten. Eller det har sunket litt nå da, ettersom det aldri blir som jeg håper på. Så jeg prøver å la være å være den som tar kontakt i hvertfall. Men hvis han tar masse kontakt på den måten hvor det høres ut som om han er interessert i å gjøre noe utenom sex og bare være med deg, kan det jo hende han er interessert! Så å bryte kontakten fullstendig ville jeg ikke gjort, da jeg også ville risikert å blir såret utover. Jeg ville brutt kontakt om han hadde andre jenter på lur. Å vise følelser og si hva jeg føler er jeg SVÆRT dårlig til. Er noe jeg ALDRI tør. Jeg har bare lært meg at de fleste gutter som har hatt mange jenter alltid har baktanker. Så hvis du ikke vil bli såret i det hele tatt, la han være. Hvis du vil se hva som skjer videre, la han ta kontakt, og hvis du vil være i det sårbare hjørnet, åpner du hele deg og forteller alt du føler. Jeg ville latt han tatt kontakt og sett hva som skjedde. Bare hold deg sikker:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 26. januar 2009 #5 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei Tessa! Jeg vil kun stille deg et spm som du kanskje vil stille deg selv også før du finner ut av om du vil ha mer kontakt med denne mannen/gutten. Hva er best? #1 : Angre på noe du har gjort? #2: Angre på noe du ikke gjorde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 26. januar 2009 #6 Del Skrevet 26. januar 2009 Hei Tessa! Jeg vil kun stille deg et spm som du kanskje vil stille deg selv også før du finner ut av om du vil ha mer kontakt med denne mannen/gutten. Hva er best? #1 : Angre på noe du har gjort? #2: Angre på noe du ikke gjorde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #7 Del Skrevet 26. januar 2009 Vanskelig spørsmål. Jeg har nå sittet i 10 minutter å tenkt! Jeg bruker vanligvis å "rømme" for å sitte igjen med stoltheten. så jeg tror jeg angrer mest på hva jeg gjør.. for man vet liksom ikke hva man har å angre på når man ikke gjør noe.............skjønner? (mistet nesten meg selv der:P) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grafenberg Skrevet 27. januar 2009 #8 Del Skrevet 27. januar 2009 Vanskelig spørsmål. Jeg har nå sittet i 10 minutter å tenkt! Jeg bruker vanligvis å "rømme" for å sitte igjen med stoltheten. så jeg tror jeg angrer mest på hva jeg gjør.. for man vet liksom ikke hva man har å angre på når man ikke gjør noe.............skjønner? (mistet nesten meg selv der:P) Noe mennesker er naturlig god på er etterpå-klokskap. Dvs at du blir sittende med henda i fanget og angrer på hva du ikke gjorde. Men nå kjenner jeg ikke deg og vet ikke hvordan du tenker. Men jeg ville vel kanskje anbefalt deg å gi denne karen en sjanse, også kan du ta en beslutning basert på hva han gjør. Personlig syns jeg det er ille å sitte igjen med en følelse at jeg kanskje skulle tatt en sjanse. Og tenke på hva som kunne vært. Men hvis han viser seg å være en god gammeldags drittsekk, så har du hvertfall lært noe. Og stolthet har ingen plass i et forhold eller i kjærligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 27. januar 2009 #9 Del Skrevet 27. januar 2009 En del av meg tenker at det er best av meg å avslutte her. Mens alt er bra. Nå kan jeg fortsatt møte han på byen og ha den spenningen å ikke vite hva det egentlig er mellom oss. Jeg vet han kommer til å ta kontakt. Han sier mye fint og vil møte meg ofte, men aner ikke hva han tenker, eller hvor han vil ha meg hend. Han vet ikke hva jeg tenker eller hvor jeg vil ha han heller. Hverfall ikke hvis jeg kutter kontakten nå. Hvis jeg fortsetter dette og vi blir enda bedre kjent, jeg blir forelsket og ikke han... Da er det ingen spenning, da er det over! Da må jeg kutte kontakten. Det er vel den spenningen jeg vil skal vare lenge, lenge, lengst! Jeg tenker akkurat nå at jeg heller vil være den jenta som gikk fra han, og ikke omvendt.. Er redd for å gå tilbake til hverdagen og virkelig forelske meg mens han er klar for sitt neste offer... Jeg vet ikke selv om jeg syns det er verdt det...... Ufff, jeg må finne ut av det her før han kommer hjem... veldig rotete innlegg av meg her... *tenke tenke* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 27. januar 2009 #10 Del Skrevet 27. januar 2009 En del av meg tenker at det er best av meg å avslutte her. Mens alt er bra. Nå kan jeg fortsatt møte han på byen og ha den spenningen å ikke vite hva det egentlig er mellom oss. Jeg vet han kommer til å ta kontakt. Han sier mye fint og vil møte meg ofte, men aner ikke hva han tenker, eller hvor han vil ha meg hend. Han vet ikke hva jeg tenker eller hvor jeg vil ha han heller. Hverfall ikke hvis jeg kutter kontakten nå. Hvis jeg fortsetter dette og vi blir enda bedre kjent, jeg blir forelsket og ikke han... Da er det ingen spenning, da er det over! Da må jeg kutte kontakten. Det er vel den spenningen jeg vil skal vare lenge, lenge, lengst! Jeg tenker akkurat nå at jeg heller vil være den jenta som gikk fra han, og ikke omvendt.. Er redd for å gå tilbake til hverdagen og virkelig forelske meg mens han er klar for sitt neste offer... Jeg vet ikke selv om jeg syns det er verdt det...... Ufff, jeg må finne ut av det her før han kommer hjem... veldig rotete innlegg av meg her... *tenke tenke* jeg har det akkurat likt deg må jeg si. skummelt:O bare at han ikke tar like mye kontakt som han gjorde før..... jeg er enda forelsket i han og det har gått to fuckings år:( synes du skal si hva du føler:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tessa_* Skrevet 27. januar 2009 #11 Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg hadde aldri holdt på i TO år med en gutt, der jeg var forelsket og ikke han... Det er virkelig bortkastet tid.... Vi har kjent hverandre i 3 uker.. og jeg vurdrerer å si det til han før følelsene blir større, kan ikke tenke meg de blir mindre jo mer tid vi tilbringer sammen:P Om jeg sier det, og han er litt interessert, må han jo gjøre noe...? Og hvis ikke han bryr seg får jeg hvertfall ett svar så jeg slipper å forelske meg mer å bli såret:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #12 Del Skrevet 27. januar 2009 Han vil finne på noe imorgen.... skal jeg svare eller la vær? hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest S* Skrevet 29. januar 2009 #13 Del Skrevet 29. januar 2009 hei Tessa! jeg skjønner inmari godt hva du mener. Jeg tenker alltid på samme måten når jeg føler at en gutt ikke er like intr i meg som jeg er i han,- at det er best å bare holde tilbake og ikke si ta kontakt. Da har jeg hvertfall stoltheten i behold.. desverre ender det ofte med en melding i fylla etter en liten stund men jeg har blitt flinkere på det også MEN, i det siste har jeg begynt å tenke at det beste kanskje er å bare være ærlig. Jeg er så drittlei av det spillet det alltid er med dating og sjekking her i landet at jeg føler for å bryte det. Det hadde vært så sinnsykt deilig å bare avklare ting for en gangs skyld, og si hva man tenker selv om det er kjempeskummelt (og jeg aldri har prøv det hittil..) Ellers ender jeg bare med masse ubesvarte spørsmål, såra og forvirra.. hva tror folk? hvis vi skal bryte dette mønsteret må jo noen si fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #14 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg løser det enkelt, spør om han liker meg, gir det tid og ser om det samsvarer med handling. Gjør det ikke det så trekker jeg meg med bevart stolthet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Salma_* Skrevet 30. januar 2009 #15 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg synes ikke det er nødvendig at du sier hva du føler til han. Det er ikke sikkert han er forelsket i deg nå, men kanskje han er på vei til å bli det. Du trenger jo ikke å forhaste deg. Det at han drev og sendte meldinger til andre og ikke var interessert i å prate med deg sist, virker jo ganske likegyldig og hensynsløst. På grunn av det ville jeg ikke vært så interessert i å treffe han med det første. Så jeg ville sagt jeg var opptatt når han spør nå, men så ville jeg kanskje truffet han en gang etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #16 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg holdt på med en sånn kar, og han var nok faktisk på vei til å bli ganske forelsket i meg. Men så måtte jeg såklart meddele at jeg allerede var veldig forelsket, og plutselig var det over like fort som det startet. Ærlighet varer ikke alltid lengst, gitt. Lett å si at det kanskje ikke var "meant to be" uansett, men jeg tror faktisk at om jeg ikke hadde åpnet kjeften så hadde vi holdt på enda. Og vi var definitivt på vei mot å bli sammen (dette sa han og), før jeg prøvde å gasse på og han tok en fullstendig u-sving. Meget mulig vi hadde vært sammen nå hvis ikke Og jeg har i hvert fall null stolthet i behold, jeg var "den desperate", den som ble dumpa, den som ikke taklet bruddet og sendte en sms eller tre for mye i etterkant Neste gang skal jeg enten trekke meg ut før det er for sent, eller spille det tåpelige hard to get-spillet. Ikke faen om jeg kaster meg uti noe med hjertet først igjen. Uansett så har jeg lært at det er omtrent umulig å vite hva en fyr vil, han her virket som han elsket meg over alt på jord både i ord og handling, men det viste seg jo at han ikke gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2009 #17 Del Skrevet 1. februar 2009 Uansett så har jeg lært at det er omtrent umulig å vite hva en fyr vil, han her virket som han elsket meg over alt på jord både i ord og handling, men det viste seg jo at han ikke gjorde det. Men da var han uansette ikke noe å samle på. Så du har ikke tapt noe! Det har jo han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_evol_* Skrevet 1. februar 2009 #18 Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg holdt på med en sånn kar, og han var nok faktisk på vei til å bli ganske forelsket i meg. Men så måtte jeg såklart meddele at jeg allerede var veldig forelsket, og plutselig var det over like fort som det startet. Ærlighet varer ikke alltid lengst, gitt. Lett å si at det kanskje ikke var "meant to be" uansett, men jeg tror faktisk at om jeg ikke hadde åpnet kjeften så hadde vi holdt på enda. Og vi var definitivt på vei mot å bli sammen (dette sa han og), før jeg prøvde å gasse på og han tok en fullstendig u-sving. Meget mulig vi hadde vært sammen nå hvis ikke Og jeg har i hvert fall null stolthet i behold, jeg var "den desperate", den som ble dumpa, den som ikke taklet bruddet og sendte en sms eller tre for mye i etterkant. Hvis han virkelig var interessert i deg, burde han ha taklet at du fortalte hva du følte. Uansett om du gjorde det for tidlig. Så kanskje han bare var mest interessert i å finne ut om han kunne få deg. Ikke tenk så mye på hvem som kom ut av det med mest stolthet. Hvis han føler seg stolt over å ikke takle din ærlighet, så er jo det fint for ham (jeg synes han hørtes litt feig ut, da). Så lenge du ikke skrev noe negativt i de sms'ene eller ikke snakker stygt om han til andre, synes jeg du kan ha litt stolthet i behold likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå