Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min Hp pc er til koblet med strøm hele tiden,blir fort utladet battri pga.stor skjerm.

Nå står det bare et rødt kryss over batteriet og den går liksom ikke oppover,batteriet er ikke grønt,når strømmen er tilkoblet,men blir grønnt når jeg kobler ut strøm kabelen. og holder seg grønnt batteriet en liten stund når jeg kobler inn strømmen igjen,så kommer det røde krysset.

Er batteriet ødelaggt??? Pc`n er 2år i juli 2009

Hva er feil????

Er lei Hp pc altså...... har hatt den imnne til rep pga.brudd på ledningen tidligere.

Noen som vet?

takk,takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Min Hp pc er til koblet med strøm hele tiden,blir fort utladet battri pga.stor skjerm.

Nå står det bare et rødt kryss over batteriet og den går liksom ikke oppover,batteriet er ikke grønt,når strømmen er tilkoblet,men blir grønnt når jeg kobler ut strøm kabelen. og holder seg grønnt batteriet en liten stund når jeg kobler inn strømmen igjen,så kommer det røde krysset.

Er batteriet ødelaggt??? Pc`n er 2år i juli 2009

Hva er feil????

Er lei Hp pc altså...... har hatt den imnne til rep pga.brudd på ledningen tidligere.

Noen som vet?

takk,takk

Hvis strømmen står på "hele tiden" betyr det at batteriet er fulladet og at krysset viser at du bruker strøm og ikke batteri... :popcorn:

Skrevet

HURRA .......takk,ingen feil da med andre ord.

takk igjen..... :goodbye:

Skrevet

Fulgte det ikke bruksanvisning med HP-en din? Der finner du symboler, prosedyrer og feilmeldinger. Og vanligvis forventet levetid på batteri og sånn.

Skrevet

ingen bruksannvisning,og har to Hp pcer.

Skrevet

Klikk på startknappen, velg hjelp og støtte, velg brukerhåndbøker

-Eller noe ganske likt :)

Skrevet

Takk for tipset Kamikatze,men da ser det ut som Windows ikke har kontakt med batteriet nå jeg kikker i brukerstøttn og hjelpen på pc`n.

Så den bruker bare strøm

Skrevet

Grunnen til at jeg nevnte det, er at HP har en inngående forklaring på hvordan du kalibrerer batteriet (jaffall på noen modeller). Sånn at maskina kan tro det er tomt barreti, men så er det ikke det likevel. Men batterier slites ved bruk, og er det jevnlig brukt i to år, er det nok på tide å skifte ut. Men har det vært strømplugg i hele tiden, nesten, tror jeg ikke batteriet behøver å være så ille, likevel. Men maskina må få gå en runde på batteristrøm for å kalibreres etter batteritilstanden.

Du kan jo se hva du finner under batteri og strøm, eventuelt kalibrere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...