Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Noen som har fjernet tattoveringen sin noen gang? Jeg har en tattovering på magen, veldig liten (2cm høy, 1.5cm bred) som jeg vil fjerne. Noen som har peiling på pris og hvor man kan gjøre det? Kan det gjøres på ett vanlig tattoveringssted?
lovenemo Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Det er vel laserbehandling som skal til, og noen tatoveringssteder har autorisasjon til å utføre en slik behandling. Som regel koster det litt mer enn hva det gjør å ta selve tatoveringa, men det varierer sikkert fra sted til sted.
laperla Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Leste på nett for en tid tilbake, ang. en krem som visstnok skulle fjerne tatoveringen over tid. Dessverre finner jeg ingen link på dette. Hvis jeg ikke husker feil, så skulle denne kremen snart finnes på markedet i USA. Var ikke mye til hjelp, men...
Gjest Gjest_lena_* Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Har liten tru på den kremmen. Laser må nok til men du må minst ha 3-4 behandlinger å det koster litt. Det gjør noe så sinnsykt ont!!! 10 ganger værre en å få en tattoo. Men din er jo ganske liten da heldigvis
Cuba Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 (endret) Hei! Jeg begynte å fjerne den ene tatoveringen min for halvannet år siden. Den var en del større enn din. Kanskje 6-7 cm høy og 5-6 cm bred. Jeg tok laserbehandling i Oslo. Lurer på om det het Oslo kosmetiske lasersenter. Noe sånt Det gjorde i allefall syyykt vondt! En behandling tok ca. 2-3 minutter og jeg lå å bet meg i genseren. Tatoveringen tok nesten to timer å ta tror jeg, og det var nesten behagelig i forhold. Men om du absolutt MÅ ha den bort er det en veldig bra løsning, for den forsvinner så og si helt. Altså, man kan nesten ikke se noe som helst når du er ferdig. Prisen på å fjerne min var på rundt 12 000 som jeg ikke husker feil. Men der jeg var hadde de en veldig grei ordning. Du betalte litt (hvor mye var valgfritt) hver gang, men de bestemte hvor mange behandlinger du måtte ta. Så da kan man velge å spre utgiftene eller betalte alt nesten med en gang. Grunnen til at de gjorde det på denne måten er for å gi det best mulig resultat. I stedet for å ta pris pr. behandling, noe som ville resultert i at mange ville be de om å kjøre på litt hardere pga de ikke har råd til så mange ganger. De behandler altså mest mulig "forsiktig" slik at det blir minst mulig arr Jeg har tatt to behandlinger og den er kanskje bare så vidt litt blassere. Måtte nok ha regnet med MINST ti behandlinger til. Lykke til Endret 26. januar 2009 av Cuba
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 En så liten en hadde jeg vurdert å fått operert bort heller. For lasererdetingen som helt vet hvor blekket havner, annet enn at "kroppen tar det opp". Høres guffent ut.
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Leste på nett for en tid tilbake, ang. en krem som visstnok skulle fjerne tatoveringen over tid. Dessverre finner jeg ingen link på dette. Hvis jeg ikke husker feil, så skulle denne kremen snart finnes på markedet i USA. Var ikke mye til hjelp, men... Leste om den kremen en gang jeg også men tror ikke helt på den ;p
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg begynte å fjerne den ene tatoveringen min for halvannet år siden. Den var en del større enn din. Kanskje 6-7 cm høy og 5-6 cm bred. Jeg tok laserbehandling i Oslo. Lurer på om det het Oslo kosmetiske lasersenter. Noe sånt Det gjorde i allefall syyykt vondt! En behandling tok ca. 2-3 minutter og jeg lå å bet meg i genseren. Tatoveringen tok nesten to timer å ta tror jeg, og det var nesten behagelig i forhold. Men om du absolutt MÅ ha den bort er det en veldig bra løsning, for den forsvinner så og si helt. Altså, man kan nesten ikke se noe som helst når du er ferdig. Prisen på å fjerne min var på rundt 12 000 som jeg ikke husker feil. Men der jeg var hadde de en veldig grei ordning. Du betalte litt (hvor mye var valgfritt) hver gang, men de bestemte hvor mange behandlinger du måtte ta. Så da kan man velge å spre utgiftene eller betalte alt nesten med en gang. Grunnen til at de gjorde det på denne måten er for å gi det best mulig resultat. I stedet for å ta pris pr. behandling, noe som ville resultert i at mange ville be de om å kjøre på litt hardere pga de ikke har råd til så mange ganger. De behandler altså mest mulig "forsiktig" slik at det blir minst mulig arr Jeg har tatt to behandlinger og den er kanskje bare så vidt litt blassere. Måtte nok ha regnet med MINST ti behandlinger til. Lykke til min er ikke så mørk da. er tegna med svart rundt og med orangsj inni + bittelitt hvitt og lilla inni så den er ganske lys. og som sagt er den jo ikke så stor, så ser ikke for meg at det skal bli brukt så alt for mange behandlinger .. men man veit jo aldri. går jo ann å prøvde. hm
Cuba Skrevet 27. januar 2009 #9 Skrevet 27. januar 2009 min er ikke så mørk da. er tegna med svart rundt og med orangsj inni + bittelitt hvitt og lilla inni så den er ganske lys. og som sagt er den jo ikke så stor, så ser ikke for meg at det skal bli brukt så alt for mange behandlinger .. men man veit jo aldri. går jo ann å prøvde. hm Nei, jeg aner ikke Om den er litt eldre og har blitt litt blassere med tiden går det nok også fortere! Syns du kan ta kontakt med dem hvertfall og høre hva de sier
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Nei, jeg aner ikke Om den er litt eldre og har blitt litt blassere med tiden går det nok også fortere! Syns du kan ta kontakt med dem hvertfall og høre hva de sier ja, får prøve på det. uansett, takk for hjelp
Cuba Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 ja, får prøve på det. uansett, takk for hjelp Bare hyggelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå