Gå til innhold

rart?

Fremhevede innlegg

Skrevet

sntes dere det er rart at noen velger å ikke ha ssex før man gifte seg, pga, kristen bakrunn, og renhets ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lesbisk_*
Skrevet
sntes dere det er rart at noen velger å ikke ha ssex før man gifte seg, pga, kristen bakrunn, og renhets ting?

Ikke rart, men kanskje litt uvanlig. Om man blir sammen med noen er det ganske vanlig at man har sex sammen, og for alt man vet kan det jo være at det er den personen man også velger å gifte seg med.

Skrevet

Tjaa.. Jeg synes det er litt rart, faktisk. Men det er nå opp til hver enkelt hvordan en velger å leve sitt liv :) Det er kanskje mer vanlig for de med kristen bakgrunn da.

Skrevet

Rart på ett vis, men jeg skjønner så absolutt tankegangen. Føler dog at det blir feil (for min del) å gå glipp av en slik ting som sex, fordi jeg vil vente til jeg gifter meg. Det er jo ikke sikkert jeg blir gift en gang.

Ble det rotete? :S

Skrevet

Wind: ikke sant! Ser den der ja :)

Og så er det jo greit å prøvekjøre først :x haha.. Man kjøper jo ikke en bil uten å prøve den først, så hvorfor binde deg til en person uten å vite om en matcher seksuelt? Sex'en er en stor del av forholdet, det er for meg det som skiller venner fra kjærester i hvertfall. Det samme med de som ikke flytter sammen før de har blitt gift, hvordan kan det fungere egentlig? Hvordan vet man da at man passer sammen? Ble litt utenomsnakk, men det får dere bare tåle :P

Gjest postsekk
Skrevet

Rart: Ikke så veldig. Poengløst og kanskje en smule naivt: Absolutt.

Skrevet

Jeg synes vel egentlig det å være religiøs i seg selv er litt rarere enn det å prøve å følge "reglene" når man først ER religiøs..

Skrevet

Hvis noen vil det, helt greit for meg....

Men man prøvekjører da en bil før man kjøper? Gjør man ikke? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...