Trampe Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 :klø: Han kan ikke gå, men han reiser seg og går langs ting, og er såvidt begynt å slippe seg. Han har fått prøve snowjogs etter broren min, da snublet han og falt veldig, selv om de passet perfekt. Hva har dere på beina til så små unger?
absinthia Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Har sans for lugger eller "boblesokker", med belegg underr så de ikke blir så våte, når de skal prøve føttene.
Leanne Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 mine lærte seg å gå før det ble vinter... men om høsten hadde de på seg sånne "regn sokker" ute, med ullsokker inni... sånne av plast.. men de blir vel for kalde nå... Tror man bare må ha på de noen sko som ikke er for store og klumpete... støvler og cherrox er ikke lette å gå med, men er kanskje nødvendig nå som det er så bløtt ute.... Inne gikk de bare på sokkelesten
Gjest Miley Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Brukte Voksi sine tøffelsko. De er varme, har skinn under så de blir ikke glatte og de er ikke klumpete.
Trampe Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2009 Hvor får jeg kjøpt slike tøffelsko?
Trampe Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. januar 2009 Takk for link! Miley, husker du om de var spes store eller små i størrelsen? Det må jo være plass til ullsokker inni også.
Gjest Miley Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 De var ganske store, så man får plass til ullsokker Brukte de som innetøfler en god stund, helt sikkert til barnet var snart to (over ett hvertfall)? Du strammer de etter behov. Kan hende de er flere str, jeg vet faktisk ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå