Gjest Anonymous Skrevet 27. juni 2003 #1 Del Skrevet 27. juni 2003 ****snufs** hulk***snufs******* verdens beste bestefar døde inatt 83 år gammel! Det var så trist å få den beskjeden mens jeg satt på jobb... Forståelsesfull sjef ba meg gå hjem og roe meg ned og ordne med min mor ang begravelse etc.. Har vært innom dette temaet et par ganger og vil bare si KONDOLERER til alle dere som har mistet deres kjære! Jeg syns dette er forferdelig vanskelig! Det er ikke lenge siden jeg mistet faren min, 43 år gammel, fordi sykehuset ikke klarte å passe godt nok på han! ***snufs**hulk** **sitter her og gråter litt men det er godt å få det ut*** trodde ikke at å skrive det skulle hjelpe, men så feil kan man ta! Selv om jeg snakket med moren min masse idag så hjelper det å det ned. kanskje jeg kommer innom en dag og leser innlegget og får ting mer i perspektiv.. ikke vet jeg.. nå er jeg ganske så "vakum" som de fleste skriver her.... Bestefaren min er det skjønnneste menneske jeg vet om! Typisk god og gammeldags bestefar! Eneste trøsten jeg har nå at han er i himmelen med min bestemor og min far! **snufs***snufs**hulk**snufs***** Kjempeglad i deg bestefar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 27. juni 2003 #2 Del Skrevet 27. juni 2003 :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 27. juni 2003 #3 Del Skrevet 27. juni 2003 :cry: Kondolerer, det er alltid tung å miste noen :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 27. juni 2003 #4 Del Skrevet 27. juni 2003 Ville bare sende deg en varm trøsteklem, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 27. juni 2003 #5 Del Skrevet 27. juni 2003 Kondolerer. det er veldig trist å miste noen man er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 28. juni 2003 #6 Del Skrevet 28. juni 2003 Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 28. juni 2003 #7 Del Skrevet 28. juni 2003 *en klem til deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #8 Del Skrevet 4. august 2003 Kondolerer :cry: *Klem* Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå