Gå til innhold

Når sender man ut inviasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noe regler og tips om når jeg burde sende ut invitasjoner?

Dato er satt til 20 juni..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss 22.august og vi kommer til å sende ut invitasjoner i februar. Setter svarfrist i april.

Skrevet (endret)

Bryllup midt i april. Sendte ut invitasjoner i starten av januar (ca 3 mnd før). Har svarfrist 1. mars. Da har vi god tid til å purre opp ubesvarte invitasjoner + trykke opp bordkort og riktig antall festprogram. Cateringen trenger beskjed 2 uker før bryllupet.

Endret av Jade
Skrevet

I og med at dere skal ha bryllupet i ferien ville jeg ha sendt dem ut meget snart. Så fort som mulig egentlig. Ingen grunn til å vente.

For bryllup utenom sesongen vil normalt 3 mnd. være tilstrekkelig.

Skrevet

Vi skal også gifte oss 20. juni, og jeg satser på at invitasjonene skal være sendt innen midten av februar (noe som vil si at jeg må forte meg litt :sjenert: ). Vi har satt svarfrist til 1. mai.

Skrevet

Jeg sendte invitasjonene i dag, med svarfrist 18. mars, 1 mnd før bryllupet. Vi skal ikke ha så stort bryllup, ca 40 stykker og omtrent alle har fått muntlig invitasjon tidligere :)

Skrevet (endret)

Hei

Vi skal gifte oss den 29 august. tror vi sender ut invitasjonene 1 april. med svarfrist 1 juni.

:)

Endret av Anniq
Skrevet

Vi gifter oss 27. juni og sendte ut invitasjonene for halvannen uke siden... Tenkte det var greit å være litt tidlig ute siden vi gifter oss i sommerferien... så jeg ville sendt snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...