inga:) Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 hei jeg skal kjøpe komfyr, ikke innbyggings, men vanlig frittstående. har kun råd til billigste typen til max 3-4000 kr, og er i den forbindelse redd for å kjøpe noe dårlig. Er det noen som nylig har kjøpt en ny komfyr til den prisen som kan komme med en liten anbefaling eller fraråding? Tenker hovedsakelig på merker..
MissStiles Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Jeg kjøpte meg en ny komfyr i fjor. Electrolux er merke og fra Lefdal. Den kosta 5000kr. Veldig fornøyd med den.
Lissi Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Du får mange gode komfyrer til 4000:) Kjøp kjente merker så er du trygg! Gorenje, Elektrulux, Beha, http://www.elprice.no/hvitevarer/komfyr se her Flere med hyggelig pris. Jeg var veldig fornøyd med min Gorenje komfyr.
inga:) Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2009 Du får mange gode komfyrer til 4000:) Kjøp kjente merker så er du trygg! Gorenje, Elektrulux, Beha, http://www.elprice.no/hvitevarer/komfyr se her Flere med hyggelig pris. Jeg var veldig fornøyd med min Gorenje komfyr. Tusen takk Lissi, skal på elprice i morgen
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Kjøpte meg en komfyr fra Grepa på Expert. Den er visstnok norskprodusert. Har utvidet garantitid. ER kjempefornøyd. Finnes jo i ulike prisklasser alt etter funksjon.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Her kommer et produkttips, ikke merketips.. Dette tipset skal jeg selv følge når jeg skal kjøpe meg ny komfyr. Bruk vater!! Ikke bare for at komfyren skal stå i rett vater, men sjekk kokeplatene (ikke for de som kjøper keramisk topp). Nå har riktignok jeg arvet min komfyr, men den var ny. Men jeg irriterte -og irriterer meg fortsatt- over at smøret ol. havnet på den ene siden av pannen/kasserolle. Fant ut omsider at det var kokeplaten som var skjev. Så, bruk vater! Det er mitt beste tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå