Linsi Skrevet 27. juni 2003 #1 Del Skrevet 27. juni 2003 Er det noen med gode helsekunnskaper her? Nå har jeg hatt vondt i ryggen i en uke. Det gjør vondt forholdsvis høyt oppe. Når jeg trekker pusten dypt, gjør det ekstra vondt. Er det sånt som bare går over, eller skal jeg gå til lege? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #2 Del Skrevet 28. juni 2003 Minner om mine plager. Har låsninger. Svaret for meg er trening/bevegelse. Du venner kroppen til en vond stilling. Ribbbena presser på mot lungene, derfor kan du få pusteproblemer. Om du ikke har hatt det før, har jeg villet gått til legen fort. Om ikke han finner noe, prøv en time til kiropraktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joey Skrevet 1. juli 2003 #3 Del Skrevet 1. juli 2003 Hei Jeg har ganske gode kunnskaper, men det hjelper lite på nettet! Det er litt vanskelig å si hva som er feil, folk får vondt i ryggen av ulike årsaker og noen ganger får folk vondt av samme årsaker men på helt ulike steder.. Terapauten/legen/massören/naprapaten er nesten avhengig av å vite hva du gjorde for å få vondt (det vet du sikkert om du tenker etter), og deretter må han/hun se og kjenne på ryggen din. Summa summarum: er du ikke bedre ennå - gå til noen. Hej då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå