Gå til innhold

Beste concealer til bruk under øynene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter en god concealer å bruke under øynene. Jeg trenger en som dekker over mørke ringer, samt ikke legger legger seg i/fremhever de fine linjene under øyet.

Har nå en fra Clinique (på tube, husker ikke navn). Synes den dekker det mørke ok, men fremhever kanskje linjene litt.. Har prøvd mineralconcealer, men synes resultatet ble for "tørt" og dermed la seg i rynkene.

Blir glad for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er totalt avhengig av Helena Rubinstein's Magic Concealer. Synes den er helt super!!! Kan anbefales på det varmeste :)

Skrevet

Jeg sverger også til magic consealer fra Helena Rubinstein. Den bruker jeg også flekkvis på andre områder, men super til å dekke mørke ringer!

Skrevet

Det finnes enormt mange tråder som er helt like som denne, så anbefaler deg å søke litt.

Gjest Raptuza
Skrevet

Anbefalar Kanebo sin. Den er drøy og ser naturlig ut om du suddar litt ut med ein finger etter du har pensla på huden. Også grei på røde flekkar/områder i ansiktet.

Skrevet

Liker veldig godt den fra clinique, men den fra ysl er og god :)

Skrevet (endret)
Liker veldig godt den fra clinique, men den fra ysl er og god :)

Loreal sin touche magic er veldig god da:) dekker mine utrolig blå mørke ringer veldig bra

Endret av mari4ever
Skrevet

Jeg liker Clinique Air Brush Concealer. Men aller best er La Praire Lightening Eye treatment.

Synes jeg da :danse:

Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg er avhengig av YSL sin Touche Eclat (Radiant Touch). Iblant går jeg også for et litt billigere alternativ, Loreal sin Touche Magique.

Skrevet

Bruker dere concealeren hver dag, altså til hverdags for å dekke mørke ringer runder øynene?

Skrevet

^ Jepp.

Sverget til Magic Concealer fra Helena Rubinstein i mange år, men etter å ha funnet Glo Minerals undereye concealer skal jeg aldri bytte! Bedre holdbarhet enn MC og tryggere ingrediensmessig.

Skrevet
^ Jepp.

Sverget til Magic Concealer fra Helena Rubinstein i mange år, men etter å ha funnet Glo Minerals undereye concealer skal jeg aldri bytte! Bedre holdbarhet enn MC og tryggere ingrediensmessig.

Hvor får man kjøpt Glo Minerals concealeren?

Skrevet

NyX Consealer (yellow feks) dekker blå ringer under øyenene veldig bra. ellers har de mange nyanser (grønn dekker røde prikker). endelig funnet en som er lys nok for huden min blant de, den lyseste porcelaine er super. de fås i krukker og som stift.

finnes billig på ebay. absolutt verdt en titt.

Skrevet (endret)
Hvor får man kjøpt Glo Minerals concealeren?

bettermakeupforless

billigere her enn i norge:)

Endret av mari4ever
Skrevet

Jeg har vært mest fornøyd med YSL gullpennen hittil.. Men har syntes den har blitt for mørk når den tørker til den lyse huden min..

Har nå prøvd dior sin nye nr 2 ,og den er kanskje enda bedre enn YSL.

En veldig dekkende, men litt for mørk for meg, er lancome sin. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...