Paibunn Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Er småsyk i dag. Tett i nesa, vond og tett i ørene og hodepine som kommer og går... Mat: 1 skål havregrym med melk, 1/4 eple og litt rosiner 1 liten "salat" av 1 appelsin kuttet i biter og 2 revne gulrøtter med et lite strø av sukker 1 liten porsjon Bali kyllinggryte 2 sjokolademuffins 2 rista grovskiver med hjemmerørt bringebærsyltetøy 1 stripe melkesjokolade med daim Endret 9. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Skal på puls igjen i dag. Det har blitt en god rutine Jeg bruker ikke forkjølelsen som unnskyldning til å skulke unna en gang Mat: 2 rista grovskiver med hjemmerørt bringebærsyltetøy 3 sjokolademuffin 1 liten "salat" av 1 appelsin kuttet i biter og 2 revne gulrøtter med et lite strø av sukker 2 porsjoner tomatsuppe med makaroni og egg 1 stripe melkesjokolade med daim Måtte avbryte treningen halveis inn i timen i dag... Hadde ikke overskudd, og tydeligvis spist litt lite før trening. Forkjølelsen hjalp nok heller ikke... Endret 11. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 11. februar 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) 2 grovskiver med kokt skinke 1 appelsin 1 fruktkopp (fra kantina) 2 slicer Grandiosa Pepperoni 2 skillingsboller litt French fries paprika 1 kopp kakao med krem Endret 12. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) 2 grovskiver med hjemmerørt jordbærsyltetøy 1 skillingsbolle litt fiskegrateng (fra kantina) 2 komler med litt bacon, litt kjøtt og kålrabistappe 1 liten melon yoghurt 1 banan i biter med litt perlesukker på Endret 12. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 12. februar 2009 #25 Del Skrevet 12. februar 2009 Har du merka noen forbedring så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, jeg har faktisk det Jeg trener bare en gang i uka, men kjente med en gang at kroppen stramma seg opp! Satser på enda tydeligere resultat når jeg får trappa treningen enda mer opp Også får jeg mye mer overskudd også Hva med deg, desperate? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 12. februar 2009 #27 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) SÅ BRA ! Det er så utrolig god motivasjon, syns hvert fall jeg Jeg har prøvd å kutte bort snop og chips på ukedagene, og drikke brus kun på lørdager og sunnest mulig mat ellers, men jeg kan ikke si at det har funket helt - bortsett fra det med brusen egentlig. Men jeg har trent en god del! Og i dag så jeg meg i speilet og tenkte, oi, her har det skjedd noe Vekta er den samme, men jeg har helt klart strammet opp litt her og der, og det er etter at jeg begynte å trene 18. januar. Så vi får bare stå på, vi ser jo at det nytter! Endret 12. februar 2009 av desperate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, det blir litt artigere å gå på trening når man merker at det virker Jeg tenkte på å kutte ut snop og sånt jeg også, men fant ut at det var bedre at jeg unna meg litt hvis jeg hadde lyst på - uten å få dårlig sammvittighet, enn at jeg stappa i meg hele helga. Har nemlig en tendens til å ta helt av hvis jeg har vært "avholds" en stund Treningen skal jeg så absolutt fortsette med! Det er jo gøy, jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 12. februar 2009 #29 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja, som sagt; jeg har prøvd Klarer ikke å la helt være, men jeg merker at det hjelper å ha no god frukt for hånden. Feks druer eller ananas, for det er jo ganske søtt Jeg har blitt skikkelig glad i å trene, og jeg har ikke tenkt til å gi meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 13. februar 2009 (endret) 2 grovskiver med hjemmerørt jordbærsyltetøy 1 skillingsbolle 2 poteter og 5 fiskeboller i hvit saus 1 kiwi 2 grovskiver med hjemmerørt jorbærsyltetøy litt chips 3 risbrød med sjokolade Endret 14. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) 2 grovskiver med egg 1 kiwi 6 kjøttboller, 1/3 pose potetstappe og fløtesaus har delt 1 flaske rødvin med min kjære ost og kjeks med cherrytomater og blå druer Endret 14. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #32 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) 2 grovskiver med hjemmerørt jordbærlyltetøy 1 kiwi 1 appelsin 1 god neve usaltede peanøtter 1 skive med kremost(mandaring og ananas) med cherrytomat 4 slices pepperoni pizza fra peppes 3 små glass solo litt chips 3 risbrød med sjokolade Endret 15. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #33 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) 2 rista grovskiver med hjemmerørt jordbærsyltetøy 1 kiwi 1 skive med kremost(mandaring og ananas) med cherrytomat 1 appelsin 1 stor klase druer pasta med skinke- og paprikaterninger i hvit saus 2 risbrød med sjokolade 1 kiwi 1 ristet skive med hjemmerørt jordbærsyltetøy 1 klase druer Endret 16. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) 1 ristet grovskive med hjemmerørt jordbærsyltetøy 1 klase druer 2 ristet grovskiver med hjemmerørt jordbærsyltetøy 1 kiwi litt mousakka 1/2 banan 1, 5 potet, 1 laksefilet med sandefjordsmør(uten persille) Var på puls i dag, utrolig gøy Endret 19. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) 2 grovskiver med hjemmerørt jordbærsyltetøy noen smaksprøver på frukt i butikken, hihi 2 rista grovskiver med vestlandskinke og cherrytomat Kjøttdeig blandet med tomatpuré, litt spinat og kidneybønner + pasta 1 skillingsbolle og 1 kopp kakao m/krem 1 kiwi 1 risbrød med sjokolade Endret 18. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #36 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) 2 grovskiver med speilegg 1 kiwi 1 neve usaltede peanøtter 1 stor klase druer 1, 5 porsjon blomkålsuppe med litt kidneybønner 3 risbrød med sjokolade 1 rista grovskiveskive med vestlandsskinke og cherrytomat 1 rista grovskive med honning Endret 20. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) 2 rista grovskiver med vestlandsskinke og cherrytomat 1 kiwi 2 gulrøtter 2 rista grovskiver med honning Ytrefilet av storfe stekt som biff, med fløtegratinerte poteter, brokkoli og gule gulrøtter 1 skål pistasjeis med sjokoladesaus 4 kormo kjeks med ananas/mandarin kremost og paprika Endret 20. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 22. februar 2009 21.02.09 Havregryn med melk, banan og litt rosiner Druer 2 poteter og pølsegrateng Druer 1 melon yoghurt 2 stykker hjemmelaget pizza litt chips et par seigemenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) 2 loffskiver med hjemmerørt bringebærsyltetøy 1 klase druer 2 skåler betasuppe 2 kakestykker 2 grovskiver med hjemmerørt bringebærsyltetøy 1 kiwi litt ostepop Har vært i dåp i dag, så både i dag og i går har vært litt på skeiva i matveien Endret 23. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) 2 grovskiver med banan 2 gulrøtter 2 rista grovskiver med hjemmerørt bringebærsyltetøy 1 kiwi 1 grovskive med hjemmerørt bringebærsyltetøy 2 vårruller med fullkornris og litt soyasaus 1 skål pistasjeis med sjokoladesaus 1 grovskive med hjemmerørt bringebærsyltetøy Endret 23. februar 2009 av solsikkesøndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå