Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest X eller?
Skrevet

Er i en litt kinkig situasjon.

Hadde et forhold med en gift mann, han fortalte henne alt og gikk fra henne.

Han flyttet ut og ble sammen med meg.

Så ble hun vannskelig i forhold til deres felles barn, og han følte at han måtte gå fra meg slik at han kan ha kontakt med barn og familie.

Jeg vil ikke komme mellom han og barna.

Han sier at han ikke er blitt sammen med " kona " igjen og at han har meg som sin store kjærlighet men at det er komplisert.

Jeg har pratet med henne tidligere men det har ikke vært hyggelig.

Nå er det slik og her kommer det jeg vil ha feed back på: Han ringer meg og sier han savner meg, han vil komme på besøk, men jeg sier nei,fordi da ender vi opp i senga.

Jeg tror han sier noe helt annet til "kona" ( de bor ikke sammen, men er mye sammen pga barna). Jeg vet at hun ønsker at han skal komme tilbake.

Bør jeg fortelle henne hvordan han holder på.

(han sender bilder av seg selv naken osv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

videresend bilde til kona med spm : får du også slike bilder med hinting om å ha sex?

Gjest Gjest_hufsa_*
Skrevet

Jeg synes ikke du burde ta kontakt med henne, men heller melde deg helt ut og kutte kontakten med denne 'mannen'. Det kan tenkes hun kontakter deg etterhvert, og da kan du eventuelt fortelle henne, men ellers synes jeg du burde holde deg unna for å ikke gjøre vondt verre for henne.

Gjest x eller?
Skrevet

Er det ikke værre at hun ikke vet? Det er en del av dilemmaet mitt. Hvis det var meg som var henne, så ville jeg ønsket å vite.

Han er ikke bare ute etter sex fra meg, jeg vet at han er oppriktig når han sier at han elsker meg. Men hun er mor til barna hans...

Skrevet

Ikke gidd å kaste bort mer tid på han, hvis han ikke gidder å være sammen med deg.

Jeg tror neppe du er første som har hørt den unnskyldningen; "jeg eeeeeelsker deg, men kan ikke være sammen med deg pga ungene".

Skrevet

Hvorfor være sammen med en mann som totalt mangler baller, når det finnes så mange andre du kan være sammen med. Ikke la han kaste bort et sekund mere av livet ditt..

Han har tatt sine valg, på tide at du tar dine.

For å svare på på ditt enkle spørsmål om du skal fortelle kona:

Nei, hvorfor skulle du det??

Skrevet

Jeg ville fortalt det til henne. For mens han sender deg meldinger og bilder og gud vet hva, kan det hende hun tenker at han har gjort det slutt med deg fordi han elsker henne (kanskje han t.o.m. sier det til henne...), og kanskje hun tror de jobber med forholdet sitt. Hun fortjener noe bedre enn å bli knust en gang til.

Men på den andre siden så kan det hende det han sier er sant, at det er deg han elsker. Jeg har ikke erfaring med gifte menn, så det er litt vanskelig for meg å komme med et glupt innspill ;) Annet enn at jeg ville nok sagt det til henne.

Skrevet

jada, fortelle kona slik at:

*hun blir forbannet

*hun fratar mannen sin mere samvær med far

*prater enda styggere om far til barna

*den mannen du elsker og håper skal velge deg, mister all respekt for deg..

Høres ut som en fin slutt på denne historien gitt!!

Skrevet

Jeg tror ikke på ham. Hvor mange ganger jeg har hørt historien om menn som "ikke kan på grunn av barna" har jeg ikke tall på mer. Han bruker det som billig unnskyldning for å slippe forpliktelser. Verdens eldste historie.

Gjest X eller?
Skrevet

Jeg tror på han. Men velger å ikke ha et forhold til han.

Problemet er at jeg får dårlig samvitighet over at hun ikke vet hva han driver med.

Gjest Charming
Skrevet

Jeg synes ikke det er din sak å blande deg oppi deres forhold - selv om du jo på sett og vis er en del av det. ;) Jeg synes at det rotet der kan han ordne opp i selv, men var jeg deg ville jeg holdt meg unna.

Nå ser du jo hvordan han oppfører seg mot henne, så da er jo mannen åpenbart ikke helt til å stole på.

Skrevet

Om han ikke er sammen med konen igjen, så mener jeg at hun ikke har noe med hva han gjør med andre damer. Hun har ikke rettigheter på det området, bare fordi de har barn sammen.

Høres ut som du virkelig ønsker å knuse henne, for ellers ville du ikke vurdert det en gang. Det er slutt mellom dem, og la nå kona være i fred.

Skrevet

Problemet er at jeg får dårlig samvitighet over at hun ikke vet hva han driver med.

Etter som du er villig til å ligge med mannen bak ryggen hennes i første omgang. Så forekommer dine moralske kvaler over hans oppførsel meg som temmelig kvalme...

Skrevet (endret)

Hun har da ikke noe med hvem han er sammen med!? De har jo gått fra hverandre. At hun vil ha han tilbake er helt irrelevant. Han er uansett fri til å være med hvem han vil. Han har valgt å ikke være med deg (annet enn litt hanky panky), da skjønner jeg ikke hvordan du kan tro at han elsker deg, og hvorfor du gidder å kaste bort tid på han (og kona).

Og "kona" over her, er inne på noe vesentlig. Du hadde et forhold til han når de var sammen, men når de ikke er sammen lengre, så får du plutselig dårlig samvittighet av å ligge med han??

Endret av Jade
Gjest men men
Skrevet
Etter som du er villig til å ligge med mannen bak ryggen hennes i første omgang. Så forekommer dine moralske kvaler over hans oppførsel meg som temmelig kvalme...

Typisk at man skal dømme folk som prøver å få rår og legger seg ut i dypt vann.

Du sier at dere ikke har et forhold nå, men at han prøver å få deg med på sex.

Jeg hadde fortalt det til henne, eller spurt henne om de har blitt sammen igjen?

Skrevet
jada, fortelle kona slik at:

*hun blir forbannet

*hun fratar mannen sin mere samvær med far

*prater enda styggere om far til barna

*den mannen du elsker og håper skal velge deg, mister all respekt for deg..

Høres ut som en fin slutt på denne historien gitt!!

Hva om du hadde vært kona? Dere hadde fått ekteskapet på beina igjen, du hadde vært i de syvende himmel og trodd at alt var bare bra, mens han fremdeles går bak ryggen din?

Gjest x eller?
Skrevet
Hva om du hadde vært kona? Dere hadde fått ekteskapet på beina igjen, du hadde vært i de syvende himmel og trodd at alt var bare bra, mens han fremdeles går bak ryggen din?

Det er akkuratt denne jeg strever med.

Hva om hun tror de prøver på nytt, mens han ikke klarer å la meg gå.

Burde hun vite det. Slik jeg tenker så er det greit å starte på nytt, men da bør jo arkene være blanke? Og det er det ikke her, selv om jeg fysisk holder meg unna.

Og ja jeg regnet med at noen kom til å fordømme moralen min, men jeg har føleser jeg også, og jeg har gjort mine feiltrinn. Men mann kan vel spørre om råd uansett?

Skrevet

Jeg skjønner likevel ikke hensikten din med å fortelle. Er det av ren omsorg, hevnlyst eller kun av samvittighets grunner..

Kona vet jo om det, han har flyttet ut.. Tror ikke det er så mange blanke ark de stiller med der i gården..

Helt ærlig. Hva som angår dem, er ikke din sak.... Mener nå jeg. Men du kan be mannen om å slutte å skrive slike meldinger til deg, og si at OM han ikke gjør det, kommer du til å formidle dette til kona hans. Da har du et effektivt middel for å få karen ut av livet ditt fort og effektivt!!

Gjest x eller?
Skrevet
Jeg skjønner likevel ikke hensikten din med å fortelle. Er det av ren omsorg, hevnlyst eller kun av samvittighets grunner..

Kona vet jo om det, han har flyttet ut.. Tror ikke det er så mange blanke ark de stiller med der i gården..

Helt ærlig. Hva som angår dem, er ikke din sak.... Mener nå jeg. Men du kan be mannen om å slutte å skrive slike meldinger til deg, og si at OM han ikke gjør det, kommer du til å formidle dette til kona hans. Da har du et effektivt middel for å få karen ut av livet ditt fort og effektivt!!

Nei det er ikke av hevnlyst. Ren omsorg, kan jeg vel ikke skryte på meg, men ja en viss moral og samvittighet.

Og det å si at hva som angår dem ikke er min sak.... Det er jo det så lenge han trekker meg inn i den.

Kona vet om hva som har skjedd tidligere, men hun vet ikke om hva som skjer nå. Det er jo det som er dilemaet.

Hvis du var henne, hadde du satt pris på sanheten. Og dette er ikke fordi jeg vil ha han, eller at jeg vil ødelegge for henne.

Skrevet
Nei det er ikke av hevnlyst. Ren omsorg, kan jeg vel ikke skryte på meg, men ja en viss moral og samvittighet.

Og det å si at hva som angår dem ikke er min sak.... Det er jo det så lenge han trekker meg inn i den.

Kona vet om hva som har skjedd tidligere, men hun vet ikke om hva som skjer nå. Det er jo det som er dilemaet.

Hvis du var henne, hadde du satt pris på sanheten. Og dette er ikke fordi jeg vil ha han, eller at jeg vil ødelegge for henne.

Hva sier mannen, når du konfronterer han med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...