Gjest Flode Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Utenom en 6-7 år som student/ute i jobb har jeg bodd på hjemplassen hele livet. Dette har også medført at den gamle venninnegjengen (med noen endringer) har holdt sammen. Vi har jo alle blitt voksne og endret oss, og nå kjenner jeg behovet for å få litt nye impulser, og noen nye venninner (i tillegg til de jeg har), men hvordan i all verden "sjekker man opp" nye venner?? Jeg har gode kollegaer på jobb og synger i kor, samtidig som jeg jo har blitt kjent med kjærestene til kompisene til samboeren min, men alle har jo sin egen venninngjeng som jeg har min. Vi har det gøy på jobb og øvelse, men så blir det med det. De andre hobbyene mine er mer sånn "sitte i sofakroken" hobbyer. Når jeg var på singel, inviterte jeg jo gutter på date, men man sjekker jo ikke opp potensielle venninner på samme måten og det er ikke bare å begynne å snakke med ei jente som ser snill ut på butikken, på samme måte som jeg kunne gjøre med kjekke gutter tidligere... Hvordan i all verden "sjekker man opp" potensielle nye venninner??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå