Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #1 Skrevet 26. januar 2009 Tidligere brukte jeg en brunlilla øyeskygge fra Chanel som het Nova (fargen altså), og jeg elsket den!! Men den gikk desverre ut av produksjon (typisk!), og nå finner jeg ingen som kan erstatte den:-( Det finnes jo endel skygger som ser ut som de er brunlilla i etuiet, men så fort de tas på er de enten bare lilla eller bare brun... D var så perfekt fargefordeling på den fra Chanel. Er det noen som skjønner hva jeg mener og som kan hjelpe meg?
Hilde Christina Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Fant en av den på eBay, men ser ikke ut til at selgeren shipper til Norge. http://cgi.ebay.com/Chanel-shadow-lights-e...p3286.m20.l1116 Du kan jo sende henne en melding og spørre pent om hun gidder å sende hit?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Tusen HJERTELIG takk, Hilly!! <3 :-) Det er AKKURAT den jeg leter etter :-) :-) :-) Og jeg sendte henne en mail, og hun skal sende til meg :-) Ikke mindre enn 3 stk, for sikkerhets skyld, hehe :-D Så har jeg jo fremover ;-) Du er en KNUPP :-)
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Skyver denne opp jeg... For nå er jeg nemlig fri for den jeg bestilte fra ebay etter anbefaling fra Hilde Christina, og jeg kan desverre ikke finne den på ebay mer:-(:-(:-( Er det noen som kan hjelpe???
Rosebud Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg å finne akkurat den skyggen du er på jakt etter, men jeg har en øyenskygge fra Chanel som heter Sphinx, som høres ut som det du beskriver (brun-lilla), linker til et bilde jeg fant av den, så kan du se om det kunne vært en ok erstatning. For denne skal det være mulig å få tak i på nett fortsatt. http://4.bp.blogspot.com/_Y8mJymRyOBM/Sopp...00/IMG_3017.jpg Endret 10. mars 2010 av Rosebud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå