Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hei! Lurte på om noen har hørt om dette? Så det på et program som heter legene å går på kanal fem. Det er en injeksjon av CosmoPlast, menneskelige kollagen som gjør at G-punktet blir større og mer fremtredende, dette resulterer i større og raskere seksuelle reaksjoner. G-punkt forstørrelse er beregnet for seksuelt aktive kvinner med normal seksuell funksjon og er utført på et legekontor under lokal anestesi. Etterpå kan pasienten umiddelbart dra tilbake til sine normale aktiviteter. Det fungerer slikt at g-punkte blir "blåst" opp som en liten klinkekulle og blir derfor mye mer følsom. Dette er noen utdrag fra en klinik i usa som utfører denne type injeksjoner. Noen som vet om dette utføres i Norge eller noen andre steder i europa? Litt langt å dra til USA. Skulle gjerne prøvd dette. Den har fått utrolig mye skryt av kvinner som har prøvd dette! Det er litt dyrt da, rundt 1500$ for en gang. Varer i 4 måneder.
Gjest Kråkaa Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Har aldri hørt om dette før..syntes det hørtes litt ekkelt ut,mulig jeg er rar. Om det hadde vært mulighet for dette i Norge så synes jeg det er rart at vi ikke har hørt mer om det.
Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Ja skjønner hva du mener, men da det ble vist hvordan det ble gjort virket det ikke så rart lengre. Sprøytespissen gikk bare rett under huden og kollagenet ble sprutet inn. En liten forstørret kul kom til synet å så var det gjort.
lovenemo Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Må da være måte på hva folk skal finne på for tiden.
Pialill Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Må da være måte på hva folk skal finne på for tiden. jeg kunne ha gjort det! så det programmet da de viste det, og de dame hadde jo forbedret sexlivet sitt noe helt enormt! enkelte kunne få orgasme bare de kjørte bil... hehe... men de hadde tatt dobbel dose da:P dessuten var de nesten konstant kåt og de kom så utrolig lett! hadde vært kjekt å prøve;p
Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Hehe, enig! Hadde vært greit å prøvd det for å piffet opp sexlivet litt. Greit å være garantert orgasem hver gang da :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Menneskelig kollagen? Altså fremstilt av embryo og foster? Hadde jeg aldri turt pga smittefare. (Samme med fra dyr egentlig, Creutzfeldt-Jakob ol frister ikke)
Gjest Emera Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Sex er visst blitt nærmest en religion nå...
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Sex er visst blitt nærmest en religion nå... Hvordan da? Bare nysgjerrig jeg.
lovenemo Skrevet 26. januar 2009 #10 Skrevet 26. januar 2009 jeg kunne ha gjort det! så det programmet da de viste det, og de dame hadde jo forbedret sexlivet sitt noe helt enormt! enkelte kunne få orgasme bare de kjørte bil... hehe... men de hadde tatt dobbel dose da:P dessuten var de nesten konstant kåt og de kom så utrolig lett! hadde vært kjekt å prøve;p Grøss!! Er alt jeg har å si om den saken. Veldig glad for at folk er forskjellige
Gjest Emera Skrevet 26. januar 2009 #11 Skrevet 26. januar 2009 Hvordan da? Bare nysgjerrig jeg. Jeg setter det nok litt på spissen, men det er som om enkelte tilber seksualiteten. Når friske mennesker med normal sexdrift gjør sånt, da synes jeg det går over alle støvleskaft. Det er nok ikke "politisk korrekt" (jauda, jeg våger å bruke det begrepet på KG) å si slikt, for nå skal det jo ikke være noen grenser som helst. Men det er altså min mening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå