Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest littlemeih
Skrevet

Dette problemet handler om gutter.

Jeg har ingen guttevenner, bare noen bekjente som jeg sier hei til når vi går forbi hverandre i byen eller no.

Eller jeg har en¨. En nabo som jeg henger med en gang i blandt. Jeg har gått i klasse med han i 10 år, og han har dame. Denne gutten er den eneste jeg kan henge med, uten å begynne å rote med han! Alle guttene som jeg har hvert sammen med alene, har jeg fått en fryktelig trang til å gjøre noe mer med! Også finner vi ut at når vi skal møtes neste gang, så skal vi ikke gjøre noe annet enn å bare henge sammen, men så skjer det faen meg igjen! Det føles så deilig der og da, men jeg vet at jeg kommer til å føle meg jævli når jeg kommer hjem, og at det vil ta flere dager før jeg slutter å tenke på det! Det blir fkings feil hver gang jeg tror jeg har funnet meg en guttevenn å henge med! Hva skal jeg gjøre?? Er jeg billig? mmm.. dumt spørsmål kanskje -.- Men jeg trenger hjep ass! Jeg greier ikke å fortsette sånn her mer, det fu**er opp livet mitt og det er min skyld! Har noen noen tips til meg om dette? Jeg synes det er såå vanskelig, og jeg lurer på hvordan andre jenter kan være så uskyldig, Og greie å la vær å gjøre det her! jeg har så lyst til å finne den rette! Men jeg skjønner ikke nå hvordan jeg kan greie det! Jeg føler at ingen gutter vil ha meg, men kroppen min! Herregud, hvis jeg fortsetter sånn, så kommer jeg aldri til å finne en bra gutt for meg! Hjelp!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Nothing
Skrevet

Hei!

For det første synes jeg du dømmer deg selv noe hardt. Du er singel, fri og kan vel for så vidt gjøre det som passer deg.

Så kommer men'et. Du trives ikke med det, og da må du bare ta noen grep.

Nr.1: ta et oppgjør med deg selv. Hvorfor søker du kun guttevenner? Kanskje du skal holde deg til noen få gode venninner for en stund.

Nr.2: Er du ut etter kjæreste? Sett deg ned og tenk over hva du egentlig vil ha. Når du har noen klare preferanser, blir ikke alle gutter like fristende å flørte med lenger.

Nr.3: Kanskje du føler deg ensom? Snakk med noen du kan stole på. Kom til bunnen i hvorfor du søker mannlig bekjentskap og havner i situasjoner du ikke trives med.

Nr.4: Det finnes noen som er avhengig av spenningen i det å møte nye sexpartnere eller over å stadig føle seg nyforelsket. Disse menneskene greier ikke å styre adferden sin, selv når de vet at det ikke er bra for dem. Er du en av disse, ville jeg forsøkt å skaffe hjelp fra fagfolk og/eller helsepersonell.

I mellomtiden: BESKYTT deg mot ufrivilig graviditet og kjønnsykdommer!

Lykke til!

Skrevet

Husk at det ikke er verre at gutten ligger med deg, enn at du ligger med gutten!

Er alle disse guttene fri og frank?

Klart guttene kan like deg for andre ting enn kroppen din. Spør han naboen din hva HAN liker ved deg, f.eks. Spør jenteveninner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...