frkbling Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er IKKE en fan av kondomer! Greit de gir beskyttelse osv, men kan ikke si at sexen blir like deilig som uten. Eller hva synes du?
Gjest Tanita Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Ganske så enig med deg, men hvis det er det eneste alternativet, så...
lovenemo Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Synes det er bare ekkelt Men nå er jeg i et fast forhold, og har fint lite bruk for kondomer da.
MonicaØH Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Det er jo samme nytelse, men merker at det blir brukt kondom ja.. Er i et fast forhold, så slipper det ganske ofte, utenom da vi må bruke det fordi leier hytte, familiehytte, spesielle steder osv
Gjest Charming Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Jeg liker ikke kondomer :\ Synes det fort blir litt sårt og med den gummien gnikkende :S
CocoPiaf Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er ikke en fan av kondom! Prøvt det 1 gang, og da tok vi den av under akten for det ble rett og slett kjedelig Er i et fast forhold, så vi prøvde det bare for moro skyld
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Jeg synes faktisk kondomer er helt OK. Men heller uten, altså
Hinata Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Er ikke det beste som finnes nei, men må man så må man.
Gjest gjest kvinne Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Er ikke det beste som finnes nei, men må man så må man. Syns kondomer er helt topp å bruke - bare masse fordeler og ingen ulemper faktisk for oss SMARTE jenter ! 1 . Det er RENSLIG . Slipper den klissete sæden skitne til sengetøyet og evt lekke ut av meg æsj æsj 2.Mannen holder lengre - jeg rekker ALLTID å få ORGASME : ) 3.OM han er utro - så smitter han i hvertfall ikke meg : ) Enda en god grunn til å bruke kondomer .Jeg føler meg 100 % trygg for SOS og ufrivillig graviditet . 4 . kondomer gir MEG ingen plagsomme bivirkninger som eks p-piller ville gjordt.JEG beholder min lyst og nytelse av sex når jeg unnslipper kunstige kanskje kreftfremkallende hormoner i eks p-piller .For ikke å snakke om BLODPROPP -den risikoen unngår JEG med hormonFRI prevensjon . 5. JEG unngår infeksjoner og plager med underlivet - eks urinveisinfeksjon og soppinfeksjon .Kondom beskytter mot dette tror jeg .Da jeg KUNN var plaget av dette mens jeg gikk på p-piller . Ikke hatt dette nå på sikkert 8 år etter jeg kuttet ut p-pillene !!! Yippi -spart for masse plager faktisk . Jenter som syns gummi er kjedelig eller ødelegger nytelsen ? Høres jo helt idiotisk ut syns jeg ! Jeg kan nå ikke direkte kjenne gummien må jeg innrømme . Så skjønner ikke hvorfor andre jenter heller vil proppe i seg hormonprevensjon - enn å bruke gummi ? HVA er SMARTEST å bruke og best ........? Gummi - selvfølgelig ! All den negativiteten til gummi - sitter kunn i hodet deres vil jeg påstå .Gjelder nå også menn i stor grad .
Gjest gjest kvinne Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Jeg liker ikke kondomer :\ Synes det fort blir litt sårt og med den gummien gnikkende :S Da må jo du være tørr tørr tørr ....om du syns gummien gnikker og gjør deg sår .IKKE kondomet sin feil i hvertfall .
Gjest Kråkaa Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 (endret) Man spiser ikke muffinsen med papiret på! ...eller var det kanskje sjokoladen.. :klø: Endret 25. januar 2009 av Kråkaa
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #12 Skrevet 25. januar 2009 Kondomer er overhodet ikke sikre. De sprekker.
Gjest gjest kvinne Skrevet 25. januar 2009 #13 Skrevet 25. januar 2009 Man spiser ikke muffinsen med papiret på! Gjelder IKKE oss JENTER : ) Det er gladnyheten : ) La guttene spise muffins med papiret på heller .....he he
epsilon Skrevet 26. januar 2009 #14 Skrevet 26. januar 2009 WTF? Er mann, ser mange ulemper med kondom, men når akten først er i gang kan jenta da -rent fysisk- kjenne forskjell? - annet enn at mannen holder lenger? Jeg har lite tillit til p-piller, foretrekker å bruke kondom da, men hvis det faktisk kjennes anderledes må jeg jo revurdere...
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #15 Skrevet 26. januar 2009 All den negativiteten til gummi - sitter kunn i hodet deres vil jeg påstå .Gjelder nå også menn i stor grad . Menn merker gummin bedre enn oss jenter, så jeg tror ikke det er innbilling. Har ikke noe imot kondom selv, men kjæresten min syns ikke det er noe godt, han føler nesten ingenting, ja han holder ut lengre, men jeg vil jo at han skal nyte det han også. Om mannen din ikke har noe imot å bruke kondom og syns det er like godt så er det jo greit, men hvis han ikke syns det så syns jeg du er litt egoistisk.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #16 Skrevet 26. januar 2009 Gjelder IKKE oss JENTER : ) Det er gladnyheten : ) La guttene spise muffins med papiret på heller .....he he Ja så lenge vi har det godt og koser oss så spiller det ingen rolle om hva gutten føler? stakkars han som er med deg..
Gjest gjest kvinne Skrevet 26. januar 2009 #17 Skrevet 26. januar 2009 WTF? Er mann, ser mange ulemper med kondom, men når akten først er i gang kan jenta da -rent fysisk- kjenne forskjell? - annet enn at mannen holder lenger? Jeg har lite tillit til p-piller, foretrekker å bruke kondom da, men hvis det faktisk kjennes anderledes må jeg jo revurdere... Lurt av deg å ikke stole på p-piller ! Kjenner vanvittig mange som ble gravide med p-piller . Også min søster ble det 2 ganger GRAVID med p-piller . Er nok at man har litt løs mage en dag - så virker ikke p-pillen som den skal . Eneste som er 100 % sikkert er å sørge for at sæden ikke kommer inn i det hele tatt .
Gjest gjest kvinne Skrevet 26. januar 2009 #18 Skrevet 26. januar 2009 Menn merker gummin bedre enn oss jenter, så jeg tror ikke det er innbilling. Har ikke noe imot kondom selv, men kjæresten min syns ikke det er noe godt, han føler nesten ingenting, ja han holder ut lengre, men jeg vil jo at han skal nyte det han også. Om mannen din ikke har noe imot å bruke kondom og syns det er like godt så er det jo greit, men hvis han ikke syns det så syns jeg du er litt egoistisk. Min mann sier han syns det er like godt med gummi - så det er ikke synd på han .Jeg syns ikke jeg er egoistisk - men smartere enn de fleste andre jentene her høres ut til å være ....he he Så utrolig TYNN en kondom er - så kan den ikke hindre nevneverdig mannens nytelse . Tror heller han ikke er kåt nok da - som er skylden . Og ikke kondomets feil om en mann ikke nyter sexen men skylder på gummien . Men klart - finns menn med ufølsom penis -de vil uansett ha problemer med eller uten gummi .Men det er heller ikke kondomets feil . Ang den spøken med muffins var nå mest et motsvar til jentene mest på spøk - da jeg ble litt irritert over de utrolig dårlige mangelfulle argumentene som forklaring på hvorfor jentene var negativ innstilt til kondomer ? Virket så TÅPELIG for meg å lese ...
Gjest gjest kvinne Skrevet 26. januar 2009 #19 Skrevet 26. januar 2009 Kondomer er overhodet ikke sikre. De sprekker. Har brukt kondomer sikkert i 15 år .Kunn 1 gang har det sprukket - og da SER man det .Så da er det bare å ta en angrepille . Så er en sikker . Hvor mange hvert år blir ufrivillig gravid med p-piller ? Tusenvis faktisk.Og min søster ble det 2 ganger !!! Og HVEM har ikke glemt å ta 1 pille her ? Sikkert alle .Jeg er så GLEMSK at jeg kan ikke bruke p-piller - er som å be om et " uhell " he he Husker jo ikke å ta dem hver dag uansett : )
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #20 Skrevet 26. januar 2009 For det første så fungerer p-piller minst like godt som kondomer. Det er ikke vanskelig å finne tall på sånt heller, så akkurat det argumentet faller litt bort. Nå skjønner jeg heller ikke hvordan du så bastant kan si at det nesten ikke er noe forskjell på kondom/ikke kondom for menns del. Det har ingenting med overdrevet stor følsomhet å gjøre i det hele tatt. Hvis man derimot er veldig følsom, så kan det kanskje være en idé med kondom, slik at man varer lengre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå