Gjest Gjest_emma_* Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 når man har vært uheldig med hårfarging hjemme og fått en farge man ikke vil ha(i mitt tilfelle grålilla aktig grumsete farge), hvilken metode er best for å få fargen vekk? Dette var en farge/bleking i ett, med sølvskimmer, Poly-og ja, jeg vet at det er best å gå til frisøren, men jeg har farget håret i mange år nå og vært fornøyd, ved frisørbesøk har resultatet vært veldig varierende og sjelden verdt den høye prisen. Så jeg vil prøve dette hjemme- med avfarging eller bleking, hva er "best" og hva er egentlig forskjellen, er ikke avfarging en sterk type bleking??
Gjest gjlj Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 skal du ta avfarging MÅ du til frisøren. bleking og avfarging er såogsi det samme, men frisøren kan gjøre det i flere omganger med mye bedre resultat.(og passe på at håret ikke faller av, for det kan det gjøre.) de striper det gjerne i ulike grader, så det ikke skal se helt forferdelig ut. kan aldeles ikke anbefale det til hjemmebruk....... men hvis det går an å farge over, hadde jeg heller gjort det. avfarging betyr jo ikke ta bort farge, men bleke.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 ok, takk for svar:) avfarging er skumle greier har jeg skjønt. Jeg vil bare så gjerne slippe å gå til frisøren, men skjønner at avfarging bør overlates til profesjonelle:) Slik det er nå, må jeg vel farge det mørkere for å farge over og det er ikke mørkere jeg vil bli. Derfor må det vel til noe bleking for å få vekk denne grumsefargen, kan jeg bleke det hjemme da, altså ikke avfarge, men prøve å bleke vekk det verste grå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå