Gå til innhold

Gavepakking

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

er begynt i ny jobb nå (sommerjobb, og har litt problemer med å pakke inn presanger (jobber i leketøysbutikk). Jeg får jo pakket dem inn og sånnt, det ser bare ikke så pent ut :(

derfor lurte jeg bare på om noen har noen tips å komme med, selv m dette kanskje er litt vanskelig å "diskutere".

Føler dette er noe jeg burde kunne, men gjør ikke det, og føler meg passe dum når jeg står der i butikken... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vel, øvelse gjør jo mester... :D

Ellers må du passe på å ikke bruke for mye papir..ikke bli for stressa(ikke tenk på kunden)..og ...hmm...Kommer ikke på mere i farta.

Husker jeg slett med dette selv da jeg skulle pakke inn skoesker av alle ting! :ler:

Mvh tidligere "skoekspeditør"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hver gang jeg kjøper leker får jeg høre at de ikke har tid til å pakke inn, men at jeg kan få med papir og gjøre det selv. Så det kan du jo foreslå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre i butikken pakker inn, så det blir litt sånn.. dumt om jeg ikke gjør det også :(

Selv om det hadde vært veeeeldig fint :kgsmil:

Noe av det jeg gjør galt, er vel at jeg stresser, får "prestasjonsangst" og skal gjøre det så fort. Så tar jeg meg ikke tid til å klippe bort alt på sidene, så blir det bare rart og klumpete. Enda verre er det når jeg flytter på det som skal pakkes inn mens jeg holder på å pakke inn, slik at jeg til slutt fr 15 cm papir på den ene siden, og 1,5 på den andre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Det beste tipset jeg kan gi, er i hvertfall at det er MYE bedre å bruke lite papir enn mye. Og husk at det faktisk er umulig å få f. eks en innpakket fotball til å se glatt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. mye papir = stygg pakke.

Papiret skal bare rekke så vidt rundt (noen cm).

Bruk saks og klipp av "endene" om papiret er for langt når du skal brette inn.

Ta med deg litt papir og en tom eske hjem fra jobb (du får sikkert lov til det om du sier at du må øve). Prøv deg frem og bli verdensmester i innpakking! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...