Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Lurte på om noen har erfaring med å handle fra den amerikanske nettbutikken prettyskin4less? Bestilte varer den 18. januar og venter og venter. Er nok bare jeg som er litt utolmodig. Men noen som vet hvor lang tid det ca tar?
Kihn Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Dvs. at du bestilte forrige søndag, at bestillingen din ikke ble behandlet før på mandag, og nå har det i tillegg vært helg, altså to ikke-arbeidsdager. Du har ventet i totalt 4-5 dager, så tror du må smøre deg med tålmodighet. Mener å huske at da jeg bestilte tok det ca. 14 dager.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Hehehe... Jeg er nok bare VELDIG utolmodig. Er bare et produkt jeg MÅ ha NÅ Når jeg sporer pakken er det ingen info... Det gjør meg ekstra utolmodig... hehe. Takk for svar!
hufsa! Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Da er den ikke kommet til Norge enda men skal si deg en ting:Jeg er like utolmodig, men etter mange bestillinger nå så har jeg endelig lært meg å bes litt før jeg går tom,he he.Men kan ta alt opp til en mnd er en skikklig uheldig :-(
Gjest Deception Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 De har en tendens til å være trege; en gang tror jeg at jeg ventet i over tre uker på pakken derfra.
venus_ Skrevet 26. januar 2009 #7 Skrevet 26. januar 2009 Jeg har ventet max to uker de gangene jeg har bestilt derfra.
mari4ever Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 De har en tendens til å være trege; en gang tror jeg at jeg ventet i over tre uker på pakken derfra. ja. det er skikkelig treeige.desverre
Hilde Christina Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Hørt flere og flere som klager på levering derfra, men selv har jeg aldri ventet mer enn i 10 dager.. Veldig fornøyd med nettbutikken
Gjest Løve66 Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 Hørt flere og flere som klager på levering derfra, men selv har jeg aldri ventet mer enn i 10 dager.. Veldig fornøyd med nettbutikken Enig - jeg er også veldig fornøyd med prettyskin4less - anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå