Gjest Gjest_lille meg :)_* Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Bare lurer litt her jeg, hvor lange sykluslengder har dere, og hva er normalt? Jeg sluttet på p-ringen i oktober/november sånn omtrent (Angrer på at jeg ikke har skrevet opp alt..). Fikk mensen sånn omtrent etter en mnd, og så igjen på lille julaften. Så tror jeg at jeg hadde eggløsning rundt den 5 januar for jeg var så fryktlig kvalm og hadde "vondt" (var vel mer et ubehag, har aldri opplevd det før). Trodde jeg kunne være gravid da, selv om jeg ikke hadde hatt sex siden forgje mensen, så tok en test som var negativ. men er det ikke sånn at hvis du har hatt eggløsning så kommer alltid mensen etter ca 2 uker? Har ikke fått mensen enda.. Heller ingen tegn på den.. Sykluslengden avgjøres vel at hvor lenge det er fra mensen, til eggløsning? Hva er sannsynligheten for at syklusen min har blitt stabil allerede? Og hva er sannsynligheten for allerede å ha blitt gravid? Er veldig grønn på dette området, men må vel snart sette meg inn i alt dette.. Takknemlig for svar =)
IrmaAdele Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Mine sykluser pleier å være 28 eller 29 dager. idet siste har kroppen tullet litt med meg og jeg har hatt både 27, 32 og 33 dagers sykluser.
^^Belle^^ Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Min syklus varierer fra 26 til 28 dager, sånn ca. Hovedregelen er at du har eggløsning 2 uker før mensen, men det er ikke alle som har det. Så prøv eggløsningstest, da finner du ut nøyaktig når du har eggløsning.
Strix Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Har syklus på ca. 28-30 dager. Og har lest/hørt det samme om el som det Belle sier over meg.
steppi Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Mine sykluser varier fra 28 til 32 dager. Av og til er el nøyaktig to uker før neste mens, andre ganger ikke.
Strix Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Kan legge til at jeg selv har fått mensen 14 dager etter el i 96% av syklusene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå