Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror vel egentlig ikke noe videre på at de fleste menn bare *vips* får seg til å smette innom et horehus eller bare uten videre er i stand til å plukke opp en prostituert på gata, nei. At det skjer, hyppig, vet jo alle. Men at denne måten å være utro på ligger latent i enhver mann? Nei, det tror jeg ikke.

At trangen til å være utro oppstår hos de fleste? Ja, det vil jeg tro. Så lenge man har et levende fantasiliv og en boblende seksualitet i kroppen. Tror det er naivt å tro at en partner aldri vil kunne tenke tanken på å utforske en annen kropp og en annen persons seksualitet enn sin parners.

Men det er jo et steg å ta da, fra tanke til handling. Det vil kunne skje, kalkulert eller tilfeldig...men å påstå at dette skjer samtlige menn, regardless, blir for dumt.

Mange havner aldri i en situasjon hvor de har muligheten, atter andre tør ikke av forskjellige, enkelte vil ha komplekser i forhold til egen kropp som stagger, noen vil enkelt og greit ikke ha denne trangen, vil ikke være i stand til å bryte barrieren.

Det er jo ikke slik, heller, at alle menn på denne kloden har yrker hvor de har muligheten til å reise til andre byer og rase rundt i horestrøk. Oppriktig talt. Ikke alle har råd engang :o

Og...av egen erfaring, så vet jeg at ikke alle menn på reisefot gjør som du sier. Langt derifra.

Spenning ligger i menneskets natur? Tja...vet ikke jeg. Vet det ligger i min natur :wink: Men er ikke så skråsikker på at alle i denne verden er skrudd sammen likt med meg selv. Sjekk adferd i skoleklasser etc...det virker som om dette med grad av spenningsnivå varierer sterkt fra person til person, synes jeg. Dette vet vel "ekspertene" mer om, vil jeg tro. Tviler sterkt på at spenningsbehovene er like fra person til person...og tviler like sterkt på at spenningssøkenen i samtlige mennesker kun er parkert i seksualiteten deres.

Noen synes det er spennende å betale kr 3000,- for en behandling hos en prostituert. Andre vil synes dette er galskap, og bruker heller tiden og pengene på en spennende reise et eller annet sted. Dumt eksempel kanskje, men min erfaring er at folk er forskjellig skrudd sammen på dette som har med sekualitet å gjøre.

En ting til...sånn på tampen...vil alle menn ha uforpliktende sex? Er ikke det litt bås-settende synes du? Tror du, innerst inne, at alle menn er like enkle på dette? Eller tror du at det finnes en rekke menn rundt omkring som setter litt høyere krav til dette...som tenner mer på kvinner som fyrer opp under seksualiteten deres ved å være mentalt på samme bølgelengde som dem selv...De finnes nemlig. Jeg vet de finnes :wink:

Hadde det ikke vært slik, så ville vel ekteskap og parforhold som boform vært en saga blott. Hvis det var en gitt naturlov at alle menn på denne jord fritt skulle oppføre seg som apekatter, og hadde dette instinktet så sterkt i seg at det er dømt til å være slik, så ville vel kvinner visst om dette, som en følge av en gjentatt og gjentatt handling...tror du ikke?

Har ikke svarene, jeg, men er overhodet ikke på frekvens med denne urmann-greia som en gitt naturlov. Hadde det vært slik, så ville vel andre såkalte urinstinkter virket inn i vel så stor grad.

Det at det rykker i menns underliv til støtt og stadighet, betyr ikke at de samme mennene, hver gang dette skjer, har lyst på en håndjobb eller en blowjob fra en eller annen uforpliktende kvinneskikkelse som ikke sladrer til kona deres :)

Misforstå meg rett, jeg tviler ikke et sekund på eksemplene dine Det er jo også en kjensgjerning at mange menn gjør det som diu sier, hopper innom horehus som om de var på slips-shopping. Men for din egen del, så håper jeg du ikke, basert på dette, automatisk tror at slik er verden. Punktum. Det ville i så fall vært litt trist, synes jeg. En undervurdering av halvparten av befolkningen.

Det finnes en rekke kvinner som er sjalu (eksempel). Det betyr ikke at de fleste kvinner er sjalu. Eller har dette latent i seg.

Det finnes drøsser av menn som elsker å pusse opp hjemme. Det betyr ikke at de fleste menn er slik. Og gjør denne typen arbeid.

Det finnes ørtentusen damer som mister interessen for sex når ungene er små. Det betyr ikke at alle kvinner er slik.

Maiken (naiv?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...