Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Adina Madeleine
Skrevet

:o :o :o :o :o :o

Noe mer finner jeg ikke på å si!

Gjest Milah
Skrevet
:o  :o  :o  :o  :o  :o  

Noe mer finner jeg ikke på å si!

Melder meg på her jeg.. :o

Skrevet
Hadde han godt av....

Melder meg på denne jeg..... :kul:

Skrevet

Gulp! Men å prøve å drepe med øks, da!!!!

*rister på hodet*

Bloody hell!!

Skrevet

:o :o :o :o :o :o :o :o jeg også.....

Skrevet

Nok et eksempel på at kvinner får mildere straff. Hadde det vært mannen som ble bedratt og prøvd på et sånt "stunt" som kona her gjorde ville han fått både en lengre straff og sansynligvis ubetinget.

Skrevet
Gode venner deler da alt??

Ja særlig.....

Mannen min deler jeg ikke med NOEN !!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tex:

Iløpet av livet vil du dele han med noen. En eller annen gang.Uten at du vet det!

Slik er livet, tro du meg.

Skrevet

Påstår du at alle menn er utro en eller annen gang i løpet av livet?

Gjest Embla s
Skrevet

*stønne* for en tåpelig gjest! Hva med kvinner da? Er de også utro en gang i livet?

Gjest Anonymous
Skrevet

De fleste!

Hvorfor tror du det er mest gifte som benytter seg av sexuelle tjenester på gaten i Oslo eks.? De kommer gjerne kjørende i bilen med barneseter.

De vill ha uforpliktende sex!

Hva med "luxusprostutierte" om man kan kalle de det.

Gifte og samboende. All forskning viser at det er gifte menn. De som lever lykkelig med kone, barn og hele pakken.

Det ligger til menneskets natur. Spenning.

Joda, det er kvinner som er utro også. Ikke så mange som menn!

Jeg har en jobb hvor jeg arbeider med mange menn. Helt vanlige folk. Vi er Norske, men er i utlandet på jobb. Menn med koner og små barn hjemme. Hvem tror du går på horehus? Unge gutter ute på eventyr.? Nei, det er de gifte. Jeg har spurt mange av de, om hva som får de til å gjøre det. De sier at jeg aner ikke hva jeg snakker om. Spenningen og uforpliktende sex. Og om du tror det er uvanlig så tar du grundig feil.

Mange drar frem barna i debatten om utroskap. Barn er ingen hindring for utroskap.

På horehus er det ingen som sladrer. Ingen elskerinne de risikerer og møte igjen. Ingen som stiller krav. Nå vil du vel si at det er menn som ikke klarer å skaffe seg noe annet. Feil.

De til og med betaler med visakortet på horehusene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...