kaprifolen Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg lurte på om noen her kunne hjelpe meg med hvor man kan få kjøpt blokker med farget, "halvstivt" papir? Det blir jo så fryktelig dyrt hvis man skal kjøpe ett og ett farget ark i bokhandelen eller i scrappe-avdelingen... Skal ha de til invitasjoner, så trenger altså en hel blokk med samme farge. Noen som har tips eller linker? Har kikket litt på sgs-hobby og sånn, men der har de bare sånne knallfarger så vidt jeg kunne se (rød, blå, grønn, gul, sort). Trenger kremfargede/off white/hva man enn velger å kalle hvitt som ikke er kritthvitt, brune og rosa.. Fortrinnsvis A4 størrelse, men er åpen for forslag hva angår størrelse. Man kan jo kutte eller lage det mindre, men uansett må jeg i alle fall ha arkene!
Poppi Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg kjøpte nylig en pakke med 160 g-kartong (mellomting mellom kartong og papir) på Binders. Tror det var miljøvennlig kartong, mange fine farger og kun 59 kr for en pakke med 50 ark. Panduro har også hatt 10-pk med kartong, men syns ikke det har vært like fine farger der.
kaprifolen Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2009 Det hørtes ålreit ut! Synes ikke Binders sine sider var mye å skryte av, men kan ta turen dit en av dagene og kikke..
Poppi Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Veldig lite å finne på nettsidene deres, alltid mye mer i butikken. Utvalget varierer sikkert litt fra butikk til butikk óg.
Gjest Pysepus Skrevet 26. januar 2009 #6 Skrevet 26. januar 2009 Jeg kjøpte halvstivt papir på Binders til våre innbydelser, syntes det var veldig greit jeg Så var det jo endel forskjellige farger (bare jeg som skulle ha grå inni fant maaange forskjellige gråfarger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå