Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Jeg pleier å kjøpe undertøy på HM og Lindex for det meste.. Etter å ha brukt trusene (ofte bare et par ganger) så blir det i sorte truser et orange spor.. Det er akkurat som fargen blir etset av.. Noen som vet hva dette skyldes??
Gjest Charming Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg har hatt AKKURAT det samme problemer. Husker jeg likte noen blonde-hotpants fra H&M og kjøpte 7 stk eller noe.. Etter to-tre vask bare var det DIGRE orange spor og det så ut som jeg hadde blødd lyseoransje liksom. Husker typen min fikk helt sjokk når en av de lå på badet og han så fargen. Ikke veldig festlig Men jeg vet ikke hva det kommer av. Fryktelig irriterende er det hvertfall! Endret 25. januar 2009 av Charming
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg har lurt på det samme,og har kommet fram til en litt udelikat teori: Jeg tror det skyldes at utflod eller urin reagerer med det fargestoffet som er blitt brukt for å farge plaggene sorte..Det virker ihvertfall sannsynlig at det har noe med kroppsvæsker å gjøre,siden det bare blir oransje striper i selve skrittet på trusene.Og siden det kun skjer med sorte truser fra "billig-merkene" er jeg blitt enda mer sikker på at det har noe med kvaliteten på fargestoffet å gjøre. Men som sagt: dette er bare min egen teori
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Har samme problemet! utrolig kjedelig, siden jeg elsker svart undertøy. Får se om det fortsatt skjer hvis man kjøper litt mer eksklusivt undertøy!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Har samme problemet! utrolig kjedelig, siden jeg elsker svart undertøy. Får se om det fortsatt skjer hvis man kjøper litt mer eksklusivt undertøy! Har hørt om dette før (tror det finnes flere tråder her på KG om det samme), men har aldri opplevd det selv. Jeg har billige sorte truser fra H&M, Lindex, Pierre Robert o.l, men har aldri noensinne fått slike lyse flekker som enkelte beskriver. Min teori blir derfor at det må være forskjell på den enkeltes utflod... Merkelige greier i grunn.
Maneo Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Stemmer at det er utfloden som danner disse merkene, ja. Jeg har ikke problemer med det, men ei venninne har. Vet ikke om det kanskje kommer an på surhetsgraden ellerno..
Gjest Numi Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Det problemet har ikke jeg. Løser seg lett med truseinnlegg, men det er det få som er tilhengere av her inne, ettersom jeg har forstått.
Rexina Skrevet 26. januar 2009 #8 Skrevet 26. januar 2009 Merker det selv med HM undertøy, men har aldri skjedd med Pierre Robert da..
Gjest Charming Skrevet 26. januar 2009 #9 Skrevet 26. januar 2009 Hva kommer det av at utfloden min er sånn at den ødelegger undertøyet mitt mens ikke andres da? Er dette noe jeg kunne fått gjort noe med i såfall?
desperate Skrevet 27. januar 2009 #10 Skrevet 27. januar 2009 Jeg syns ikke akkurat Bjørn Borg er et typisk billigmerke, men jeg har fått sånne merker i de boxerne også jeg
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #11 Skrevet 27. januar 2009 Det problemet har ikke jeg. Løser seg lett med truseinnlegg, men det er det få som er tilhengere av her inne, ettersom jeg har forstått. hvordan da? jeg har forøvrig aldri fått noen slike merker jeg heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå