Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Hei! Har noen vært på sex-klubber i europa som de kan anbefale? Vet det er en veldig bra en i Paris, men lurer på om noen her inne har erfaring med noen? Har vært med kjæresten min i 7 år,hadde vært litt spennende å piffe opp sex livet med en sånn type vitamin innspsøytning synes vi begge!
grafenberg Skrevet 26. januar 2009 #2 Skrevet 26. januar 2009 Hei! Jeg vet kun om de sexklubbene som er her i Norge. Den i Parkveien i Oslo og Club 69 i Trondheim. Jeg mener hvertfall at den i Tronheim heter det. For å fjerne enhver tvil så er dette "Swinger-klubber".
Gjest Gjest_minnie_* Skrevet 7. februar 2009 #3 Skrevet 7. februar 2009 loungen i københavn er veldig bra. ellers er det jo rectum i paris som er det største...
~banshee Skrevet 8. februar 2009 #4 Skrevet 8. februar 2009 Hei! Jeg vet kun om de sexklubbene som er her i Norge. Den i Parkveien i Oslo og Club 69 i Trondheim. Jeg mener hvertfall at den i Tronheim heter det. For å fjerne enhver tvil så er dette "Swinger-klubber". Club 4, mener du?
Gjest Bluelabel Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Hei! Har noen vært på sex-klubber i europa som de kan anbefale? Vet det er en veldig bra en i Paris, men lurer på om noen her inne har erfaring med noen? Har vært med kjæresten min i 7 år,hadde vært litt spennende å piffe opp sex livet med en sånn type vitamin innspsøytning synes vi begge! Det er en klubb i Frankfurth som heter Sudfas som er ok. Bra jenter, forholdsvis rimeligt og trygt.
Frk Johansen Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Også er det Fun for two i Amsterdam, eller Rotterdam... Denne skal være stilig og du må booke deg inn før du kommer.
Gjest Oslo Rektum Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 loungen i københavn er veldig bra. ellers er det jo rectum i paris som er det største... ...mye analt der, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå