Gå til innhold

sex klubber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har noen vært på sex-klubber i europa som de kan anbefale?

Vet det er en veldig bra en i Paris, men lurer på om noen her inne har erfaring med noen?

Har vært med kjæresten min i 7 år,hadde vært litt spennende å piffe opp sex livet med en sånn type vitamin innspsøytning synes vi begge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vet kun om de sexklubbene som er her i Norge. Den i Parkveien i Oslo og Club 69 i Trondheim. Jeg mener hvertfall at den i Tronheim heter det.

For å fjerne enhver tvil så er dette "Swinger-klubber".

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_minnie_*
Skrevet

loungen i københavn er veldig bra. ellers er det jo rectum i paris som er det største...

Skrevet
Hei!

Jeg vet kun om de sexklubbene som er her i Norge. Den i Parkveien i Oslo og Club 69 i Trondheim. Jeg mener hvertfall at den i Tronheim heter det.

For å fjerne enhver tvil så er dette "Swinger-klubber".

Club 4, mener du?

Gjest Bluelabel
Skrevet
Hei!

Har noen vært på sex-klubber i europa som de kan anbefale?

Vet det er en veldig bra en i Paris, men lurer på om noen her inne har erfaring med noen?

Har vært med kjæresten min i 7 år,hadde vært litt spennende å piffe opp sex livet med en sånn type vitamin innspsøytning synes vi begge!

Det er en klubb i Frankfurth som heter Sudfas som er ok. Bra jenter, forholdsvis rimeligt og trygt.

Skrevet

Også er det Fun for two i Amsterdam, eller Rotterdam... Denne skal være stilig og du må booke deg inn før du kommer.

Gjest Oslo Rektum
Skrevet
loungen i københavn er veldig bra. ellers er det jo rectum i paris som er det største...

...mye analt der, eller? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...