Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som vet????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 25. januar 2009 #2 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg vet denne sangen går på en eller annen reklame for tiden, men husker ikke om det var akutten? Kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #3 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg vet denne sangen går på en eller annen reklame for tiden, men husker ikke om det var akutten? Kanskje? Åååå, denne var det ja!! Tuuuusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 25. januar 2009 #4 Del Skrevet 25. januar 2009 Ok cover. Ganske fin egentlig, men foretrekker originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 26. januar 2009 #5 Del Skrevet 26. januar 2009 Ok cover. Ganske fin egentlig, men foretrekker originalen. Det gjør jeg også. Måtte søke på hvem som hadde laget ny versjon av den, visste ikke at Leona Lewis hadde gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 26. januar 2009 #6 Del Skrevet 26. januar 2009 Originalen er mye finere, synes jeg. Skjønner ikke hvorfor hun absolutt måtte spille inn denne, de har jo ikke endret noe særlig utenom å gjøre den mye veikere. Skriv dine egne sanger, tyvkjerring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå