Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #1 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg er naturlig blond, og har aldri farget håret, men nå om vinteren blir det blassere og mørkere. Nå skal jeg noen uker til Thailand, og vil gjerne sikre meg solbleket hår. Så jeg kjøpte denne poly beach look blond sprayen, som visstnok skal bleke håret 1-2 nyanser ved hjelp av solen. Er det noen som har erfaringer med den? Sliter den veldig på håret, eller fungerer den greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #2 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har prøvd den, og så ingen forskjell.. Begynte å klø litt i hodebunnen - men er veldig ømfintlig der. Men tror ikke den er så skadelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #3 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er naturlig blond, og har aldri farget håret, men nå om vinteren blir det blassere og mørkere. Nå skal jeg noen uker til Thailand, og vil gjerne sikre meg solbleket hår. Så jeg kjøpte denne poly beach look blond sprayen, som visstnok skal bleke håret 1-2 nyanser ved hjelp av solen. Er det noen som har erfaringer med den? Sliter den veldig på håret, eller fungerer den greit? bra den =)) føne håret eller være i solen hjelpet den =))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smillas Skrevet 26. januar 2009 #4 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har brukt denne ved et par anledninger, bare for å få en litt lysere touch liksom. Og jeg synes den fungerer fint. Du får ikke noe dramatisk effekt av den, men det er jo heller ikke meningen. Jeg har heller aldri farga håret ellers og syntes denne var akkurat passe lite dramatisk. Og synes du det blir lite forandring første gang kan du jo bare spraye litt mer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #5 Del Skrevet 21. april 2009 Men hvor får man kjøpt den? Har sett etter den i butikken som Meny hvor jeg mener at de har hatt den tidligere, men nå finner jeg den ingen steder? Noen råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gabriela Skrevet 21. april 2009 #6 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg mener på at de selges på Vita og Cubus :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2009 #7 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg mener på at de selges på Vita og Cubus :-) Jeg har titttet på vita's netsider, men får ikke opp når jeg tar et søk, men det vil vel kanskje ikke bety noe.. Jeg får ta meg en tur innom begge butikkene og titte.. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leylani Skrevet 21. april 2009 #8 Del Skrevet 21. april 2009 Jeg prøvde denne for noen år siden. Håret mitt ble orange. Jeg har lette og varme (nesten nøytrale) grunntoner i både hår og hud. Gud hvor jeg sprayet og jobbet med denne, og det eneste jeg fikk ut av det var GulOransje hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eriko Skrevet 18. oktober 2009 #9 Del Skrevet 18. oktober 2009 Ser det er lenge siden denne diskusjonen startet, men vil bare advare det sterkeste mot denne sprayen! Mitt hår ble helt ødelagt, og jeg måtte klippe mye! Kommer aldri til å bruke denne sprayen igjen, ever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilandry Skrevet 19. oktober 2009 #10 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg prøvde denne en gang, håret ble litt lysere men det ble også ganske flokete...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 19. oktober 2009 #11 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kjøpte den på HM i sommar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå