Prinsen Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Heihei! Jeg er masse blonde striper i hele håret mitt, og vil påstå at jeg er ganske så blond. Jeg ønsker imidlertig å bli litt lysere, spesielt etterveksten. Jeg tok derfor å blekte håret mitt (etterveksten) hjemme i går, og dessverre ble det veldig oransje/gult og står ikke helt i stil med resten av håret som er mye lysere og finere farger. Hva kan jeg gjøre nå? Kanskje jeg skal kjøre på med en pakning til om noen uker med håpe om at det som nå er oransje/gult blir mer hvitt? Pakningen jeg brukte var POLY blonde. Håper på svar. Tar også gjerne i mot tis til hvordan man bør gå fram når man skal farge etterveksten. Det ble litt ujevnt, for jeg "klæsja" det bare i på en måte.
hufsa! Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Heia,du burde kjøpr poly striper mener det er M1 den heter,superlysner.Og tingen er jo at du må sitte lenge nok!!Jeg skyller ALDRI ut før jeg er 110% på at det er hvitt!!Ta og skrap med neglen før du skyller ut og se om det er rett farge,hvis ikke så må du sitte lengre.
Gjest *lucky* Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Du burde ikke bleike det flere ganger. Bruk heller en farge som fjerner de gule pigmentene i håret ditt.
Gjest Gjest Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Heihei! Jeg er masse blonde striper i hele håret mitt, og vil påstå at jeg er ganske så blond. Jeg ønsker imidlertig å bli litt lysere, spesielt etterveksten. Jeg tok derfor å blekte håret mitt (etterveksten) hjemme i går, og dessverre ble det veldig oransje/gult og står ikke helt i stil med resten av håret som er mye lysere og finere farger. Hva kan jeg gjøre nå? Kanskje jeg skal kjøre på med en pakning til om noen uker med håpe om at det som nå er oransje/gult blir mer hvitt? Pakningen jeg brukte var POLY blonde. Håper på svar. Tar også gjerne i mot tis til hvordan man bør gå fram når man skal farge etterveksten. Det ble litt ujevnt, for jeg "klæsja" det bare i på en måte. Depend bleking som jeg sier til alle. Får så lyst hår man bare vil! blandingen er blå/lilla som forhindrer gult hår. Beste blekemiddlet jeg har prøvd!
Tinio Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Jeg gjorde akkurat det samme fjor sommer, håret var gult der det var ettervekst mens resten var fint og blondt. Jeg kjøpte en mellomblond hårfarge helt uten røde pigmenter og tok mange tynne striper med stripehette. Dette dempet gulfargen veldig.
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2009 #6 Skrevet 23. mars 2009 Er ikke sikker på om det er noe sånt du ser etter, og jeg garanterer ikke at det virker/er bra, men man kan lage seg et eget blekingsmiddel: http://www.kjerringrad.com/bleking-av-haar-459.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå