Bertelura Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 (endret) Jeg har kjøpt kjole allerede, det er en Benjamin Roberts model Juliet, og vil gjerne ha tips om hvilke sko som kan passe til? Jeg fant en annonse på finn, med kjolen min, og et par nydelige sko som passet utrolig bra til. Hun som solgte den kjolen kunne bare fortelle meg at de var kjøpt på ecco ved smuget ved youngstorget. Men skoene er ikke fra Ecco, det har jeg sjekket med ecco selv. Så hvis noen kjenner igjen skoene, evt har et par i str 41 eller 42 som selges så skrik ut :D Skal prøve å legge ut bilde i henhold til reglene.. Kjole Sko Andre ideer til fine sko er hjertelig velkomne Endret 25. januar 2009 av Bertelura
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Den kjolen er utrolig fin, jeg vurderte selv å kjøpe den. Er det modellen med sølv- eller gullbroderier du har kjøpt? Jeg tror jeg ville gått for sko i enten gull- eller sølvfarge (avhengig av kjolemodell). Siden kjolen har et tynt lag med chiffon(?) øverst tror jeg ikke vanlige ivory satinsko vil passe spesielt bra. Skoene på bildet var veldig fine, men for meg blir det litt for urolig med mønster på skoene når det er så mye mønster nederst på kjolen.
Bertelura Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2009 Hei! Det er den midterste modellen visstnok, en slags kombinasjon med gull og sølv. Egentlig tror jeg at jeg kan ha hvilke som helst sko under pga den er så lang, men vil jo likevel ha fine sko Ja, har også tenkt på det med mye mønster så vi får se, satengsko passer nok ikke så fint nei. Så et par sko i ivory/krem organza som var helt nydelige, men 3000 kr gir jeg ikke for et par sko.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå