Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Ei venninne av meg har dette spillet. Det er et brett av tre, følger med mange klosser i forskjellige størrelser, noen runde med hull, andre firkantede uten hull osv.

Poenget med dette spillet er at man skal få fire på rad. Enten ved lik størrelse, lik farge, runde klosser osv.

Jeg har lett overalt etter dette spillet, men finner det aldri. Er det noen som vet hvor man kan finne det? Steder på nettet? 12

• 21 år senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd på Ark eller tilsvarende?

Anonymkode: 5360a...63a

Skrevet (endret)

Quarto. Det andre er en bil med firehjulstrekk fra Audi

Quarto Brettspill - Gamezone.no

Kanskje skrivefeil gjør at du ikke finner noe på google. Google pleier å fikse skrivefeil

Endret av newman01
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har du prøvd på Ark eller tilsvarende?

Anonymkode: 5360a...63a

Nå er det 22 år siden ts var på jakt etter spillet, så ikke sikkert behovet er der lenger.....

Anonymkode: c9b43...fab

• Liker 4
Skrevet (endret)
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå er det 22 år siden ts var på jakt etter spillet, så ikke sikkert behovet er der lenger.....

Wow, det er imponerende lenge siden. Håper virkelig personen ikke har ventet på svar i spenning så lenge. Jeg snublet inn på denne tråden på forsiden. Hvordan Anonymkode: 5360a...63a som postet foran meg fant tråden lurer jeg litt på... 

Endret av newman01
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er jo bare trolling, noen synes det er hysterisk morsomt å svare på de eldste trådene de finner nettopp p.ga. av reaksjonene fra andre brukere. Det beste er å ikke kommentere, ikke gi trollet den gleden.

Anonymkode: 188f1...f46

• Nyttig 1
Skrevet

Men kul spill, kanskje jeg kjøper det. Da var jo tråden meningsfull til slutt!

Schmuhu

AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, newman01 said:

Quarto. Det andre er en bil med firehjulstrekk fra Audi

Quarto Brettspill - Gamezone.no

Kanskje skrivefeil gjør at du ikke finner noe på google. Google pleier å fikse skrivefeil

Quatro er ikke en Audi med firehjulstrekk.

Quattro derimot er det, samt det betyr fire på italiensk.

Sånn, når man først skal gi tips om skrivefeil er det vel greit å unngå dem selv.

Anonymkode: 440cc...e36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...