Gå til innhold

Funnit drømmekjolen, en Rembo Styling, MEN før dyr.. Satsa på att få sålt den efter brøllopet?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Såg først efter att jag prøvade kjolen hur mycket den kostade, 10200kr som jag tycker ær lite væl drygt før en dag. En væninna till mej sa att det var ju bara att sælja den efter brøllopet men hur stor sansynlighet får man sålt den? Vad ær andrahandsværdet på en Rembo? Verkar ju som de flesta ønskar sej ett enormt slæp, det har inte denna kjolen..

Uff, så svårt detta!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje det ikke er så lett å få solgt kjolen...

Virker som de fleste kjøper ny kjole, men det kan jo hende det bare er noe jeg tror da.

Har du sjekket på Finn om den ligger der brukt da?

Skrevet

Det om man får solgt kjolen sin og for den prisen man ønsker avhenger vel helt av etterspørselen. Noen har vanskeligheter med å få solgt, mens andre selger lett. Det er alltid vanskelig å vite om det er noen der ute som er på jakt etter akkurat din kjole. Jeg kjøpte forøvrig min brukt og kjenner mange andre som har gjort det samme, så det er et marked for det. Men man må også tenke på at det er haugevis av bruktkjoler til salgs.

Med andre ord: Jeg ville ikke gått ut ifra at du fikk solgt den for den prisen du trenger å få tilbake, selv om det kan hende du får det. Har du forresten tenkt på muligheten for å kjøpe akkurat denne kjolen brukt selv? :) Kan jo hende det er noen som selger akkurat den kjolen der ute...

Skrevet
Det om man får solgt kjolen sin og for den prisen man ønsker avhenger vel helt av etterspørselen. Noen har vanskeligheter med å få solgt, mens andre selger lett. Det er alltid vanskelig å vite om det er noen der ute som er på jakt etter akkurat din kjole. Jeg kjøpte forøvrig min brukt og kjenner mange andre som har gjort det samme, så det er et marked for det. Men man må også tenke på at det er haugevis av bruktkjoler til salgs.

Med andre ord: Jeg ville ikke gått ut ifra at du fikk solgt den for den prisen du trenger å få tilbake, selv om det kan hende du får det. Har du forresten tenkt på muligheten for å kjøpe akkurat denne kjolen brukt selv? :) Kan jo hende det er noen som selger akkurat den kjolen der ute...

Enig!

Jeg kjøpte min kjole brukt, og fikk akkurat den kjolen jeg ville ha! :)

Noe som var fint, for jeg har ennå ikke fått solgt den, to år etter.

(Selv om jeg synes det er verdens vakkreste kjole. )

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde turt å regne med å få solgt, heller tatt det som en grei gevinst dersom den blir solgt.

Ville nok heller gått for å kjøpe brukt dersom du syns det er for dyrt.

Skrevet

Ser det ligger 21 kjoler ute på finn.no når jeg søker på rembo. Kanksje en av dem er akkurat din :)

Skrevet (endret)

Hvis du synes det er dyrt å kjøpe for én dag, har du forhørt deg om mulighetene for å leie? Hvis butikken allerede har den inne, tjener de mer på å leie den ut enn å ha den på stativet.

Riktignok kan dagsleien bli høy, men du slipper i alle fall usikkerhet omkring hva du vil få igjen, om noe.

Å selge brukt noe de fleste ønsker å kjøpe nytt, er riski bisniss. At det ligger et tjuetalls kjoler på finn, viser bare at noen prøver å selge. Men ikke om noen har blitt solgt. Kanskje du kan finne en pekepinn ved å se hvor gamle annonsene er?

Endret av Kamikatze
Skrevet

Jeg hadde absolutt ikke regnet med det!

Jeg kjøpte min Rembo Styling på salg, og solgte den for ca halv pris. Da inkluderte jeg matchende slør/sjal, pose og underskjørt.

Fikk solgt den etter 1 1/2 år, men da hadde jeg nesten gitt opp! Kjøper var den eneste som tok kontakt.

Min kjole kostet også opprinnelig 10500kr, men var satt ned flere tusen året etter, rett og slett fordi den ikke var årets modell! Fortsatt like fin, og ubrukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...