Gå til innhold

Biting under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt forsiktig småbiting under sex er ikke så uvanlig, men opplevde nylig å bli bitt i nokså hardt hodebunnen mens vi holdt på... Jeg var så brisen og tent at jeg ikke "bet" meg så mye merke i det der og da, men tenkte ettrpå at dette var da veldig rart.

Var øm og sår i hodebunnen i flere dager etterpå...:-D

Videoannonse
Annonse
Gjest Charming
Skrevet

Å bli bitt i hodebunnen tror jeg rett og slett jeg hadde synes var ganske turnoff. :P Vært med på å bli bitt litt i selv. Må si jeg får litt noja.. En ting er småbiting i underleppen og sånn kose-biting. Men får litt panikk ellers :P

Skrevet

Hodebunnen? sånn seriøst? haha, joa, det var temmelig snålt.

Litt småbiting i leppa eller slikt, det går an, men hodebunnen? Jeg ser ikke helt hvordan det går an en gang jeg! XD

Skrevet

J a det var ganske sprøtt, skjønner nesten heller ikke hvordan han klarte det, så vær forsiktig med å si til en mann i senga at han er matcho, det kan ta litt av...

Gjest Charming
Skrevet

Hihi, skjønner ikke helt hvordan han har fått "tak" liksom ;)

Skrevet

I hodebunnen? Hva i all verden.. Var da også et sted å bite tak i :P Men småbiting i leppa, brystvortene, øreflippen.. Slike "normale" steder, det er jo bare digg da ;)

Skrevet

Haha, festlig! Ser ikke helt hvordan det kan være særlig behagelig for noen av partene :fnise:

Skrevet

hodebunnen var litt ny for meg:P holder meg til å bite litt på leppene hans jeg:)

Skrevet

Å bite i hodebunn høres både ekkelt og vondt ut :gjeiper: Både kjæresten min og jeg elsker å kose-bite :jepp: Spesielt i leppene og han biter meg i øret..det er utrolig tennende :jepp: :rødme: Men hodebunnen har jeg aldri hørt om :gjeiper:

Skrevet

Hodebunnen var et spesielt sted å bite ja, nå skal det sies at jenters hår ofte er veldig opphissende, men selvehodebunnen var en ny vri.

Har blitt bitt ganske hardt i begge brystvortene under sex en gang, men ellers har det vært fritt for denslags. Jeg har imidlertid veldig lyst til å bite enkelte jenters rumpeballer, men som sagt aldri hodebunnen :)

Skrevet

Det var et litt rart sted å bite noen ja :P

Første gangen jeg og min eks hadde sex, bet han meg på halsen akkurat i det han kom... og han bet veeeldig hardt.

Halsen min så ikke ut etterpå. Jeg hadde merke etter HELE tanngarden hans på halsen, og var både rød og blå...

Folk tittet litt merkelig på meg i noen dager :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...