Gjest Gjest_Olle_* Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 Vi er en familie med mor, far og barn på 16 og 13 år. I sommer vil vi reise utenlands og oppleve både sol og strender, men ikke "drepende varme" over 40 grader osv, men også andre ting vi kan gjøre, altså ikke bare soling og bading. Helst ikke på andre siden av kloden heller! Noen tips?
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Hva med Gardasjøen? Der har du jo sol, bad, kultur, nydelige landsbyer og Gardaland (en kjempestor fornøyelsespark). Ellers er Kroatia et flott land å feriere i. Tenker dere charter eller "ordne-selv-pakke"?
Gjest Charming Skrevet 26. januar 2009 #3 Skrevet 26. januar 2009 Hva med Sicilia? Mange fine slott og ruiner og grotter og vannfall man kan besøke, rolig og deilig plass.
FoxyFish Skrevet 26. januar 2009 #4 Skrevet 26. januar 2009 Jeg henger meg også på Kroatia! Har ikke vært der selv, men både venner og familie av meg har lagt turen dit, og er storfornøyde! Vil reise dit selv i år, om det passer seg slik
Lissi Skrevet 26. januar 2009 #5 Skrevet 26. januar 2009 Vi er en familie med mor, far og barn på 16 og 13 år. I sommer vil vi reise utenlands og oppleve både sol og strender, men ikke "drepende varme" over 40 grader osv, men også andre ting vi kan gjøre, altså ikke bare soling og bading. Helst ikke på andre siden av kloden heller! Noen tips? Sozopol Bulgaria, nydelig sted, flotte strender, billig mat og drikke, og bare 3 timer fra Oslo. De flyr også fra andre steder i landet enn GEN. Fin bris gjør at det ikke blir alt for kvelende varmt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå