Gjest Ells Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 Er dette et bra sted å shoppe? Helt OK, bestilte en kjole, kom i postkassen ca en uke senere.
Pinkie Skrevet 25. januar 2009 #3 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er ikke fornøyd. Bestilte en kjole som jeg hadde gledet meg veldig til å få. LA den i handlekurven og betalte. To dager senere får jeg en mail om at de likevel ikke hadde kjolen på lager og at pengene skulle komme i retur. Irriterende!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Har handlet der. De har kjempe mye fint og ikke så dyrt heller, som du sikkert kan se. Har bare gode erfaringer med å handle derfra. Bra leveringstid og ikke noe tull
Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Kjøpte en hel del fra den nettbutikken. Mottok det innen rimelig tid, prøvde alt og sendte noe tilbake. Fungerte fint!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 Jeg digger Gina Tricot! Synes de har så smart nettbutikk! Kan velge etter farge og sånt. Bra klær til gode priser.
Wonders Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 nei, vil at passformen skal vare litt lenger enn fra når jeg tar opp pakken, til jeg legger tøyet på bordet 10hi! 1
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 nei, vil at passformen skal vare litt lenger enn fra når jeg tar opp pakken, til jeg legger tøyet på bordet 10hi! Hehe.. Morsomt svar! Det er vel en sammenheng med prisen det da.
elrania Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Jeg elsker Gina Tricot - har dog aldri handlet fra nettbutikken, bare i selve butikkene. Jeg synes kvaliteten er helt ok med tanke på pris, ikke noe værre enn H&M faktisk. Jeg har flere plagg derfra som jeg har brukt jevnlig i flere måneder, og passform og farge er fortsatt like fine!
Gjest Gjest_gina_* Skrevet 8. april 2009 #10 Skrevet 8. april 2009 Vet noen ka d der e som komr på sluttn når man skal betale på Gina tricot med bankbrikken??? personlig kode og sikkerhetskode??
Transe Skrevet 10. april 2009 #11 Skrevet 10. april 2009 Handler ikke klær på nettet. Har vert på en butikk. Fant ikke noe og gikk derfra like "rik"
Gjest Gjest_daria_* Skrevet 17. juni 2009 #12 Skrevet 17. juni 2009 Vet noen ka d der e som komr på sluttn når man skal betale på Gina tricot med bankbrikken??? personlig kode og sikkerhetskode?? det er en ny sikkerhets system og passordet er noe du kan selv opprette på din nettbank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå