Gjest Gjest_jepp_* Skrevet 25. januar 2009 #1 Skrevet 25. januar 2009 jepp....da er det klart...min samboer gjennom 8år har blitt en kjerring....han ser ut som en dass, tar ikke vare på seg selv, går en uke mellom hver gang han barberer seg, orker ikke sex...tar ikke sol lenger..sitter foran pc 24-7....bitcher for alt og ingenting... Jeg derimot har siden forholdet vårt startet ikke gått en dag uten å barbere legger, mus og armhuler. bruker tid på utseende. verken gått opp el ned noen kilo. kler meg fint. og er glad i meg selv elsker sex, finne på nye ting i og utenfor soverommet. Men hva i allverden hjelper det når ens mann har blitt til en kjerring
Dubbedingsen Skrevet 25. januar 2009 #2 Skrevet 25. januar 2009 jepp....da er det klart...min samboer gjennom 8år har blitt en kjerring....han ser ut som en dass, tar ikke vare på seg selv, går en uke mellom hver gang han barberer seg, orker ikke sex...tar ikke sol lenger..sitter foran pc 24-7....bitcher for alt og ingenting... Jeg derimot har siden forholdet vårt startet ikke gått en dag uten å barbere legger, mus og armhuler. bruker tid på utseende. verken gått opp el ned noen kilo. kler meg fint. og er glad i meg selv elsker sex, finne på nye ting i og utenfor soverommet. Men hva i allverden hjelper det når ens mann har blitt til en kjerring Kansje han kjeder seg med en dame som hele tiden ser ut som om hun skal ut på noe og tydeligvis har forventninger til ham hver dag. Hva med å slakke av litt på pyntinga? Vær litt mer avsappet når du er hjeme.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #4 Skrevet 25. januar 2009 Du er kanskje for perfekt for ham? Jeg ville blitt sliten av et så perfekt menneske rundt meg hele tiden.
SIFA Skrevet 25. januar 2009 #5 Skrevet 25. januar 2009 Har du snakka med han om det da? Jeg hadde ikke takla det i lang tid..
ninuska_ Skrevet 25. januar 2009 #6 Skrevet 25. januar 2009 (endret) jepp....da er det klart...min samboer gjennom 8år har blitt en kjerring....han ser ut som en dass, tar ikke vare på seg selv, går en uke mellom hver gang han barberer seg, orker ikke sex...tar ikke sol lenger..sitter foran pc 24-7....bitcher for alt og ingenting... Jeg derimot har siden forholdet vårt startet ikke gått en dag uten å barbere legger, mus og armhuler. bruker tid på utseende. verken gått opp el ned noen kilo. kler meg fint. og er glad i meg selv elsker sex, finne på nye ting i og utenfor soverommet. Men hva i allverden hjelper det når ens mann har blitt til en kjerring Man er glad i seg selv, selv om man ser ut som en dass noen dager. Samboern min syns det er fint at jeg ikke tenker på utseenede hver dag. Og jeg har ingenting imot at samboern min går ubarbert, slafsende rundt i joggebukse når vi skal i butikken f.eks. Kanskje han er rett og slett lei av å tenke på utseenede sitt etter 8 år? Min tanke er at.. når man har vært sammen i 8 år.. så kan man la seg se litt dass ut til tider.. Kanskje han føler at dere ikke er på samme bølgelengde lenger? (Altså, når det kommer til betydningen av å se bra ut for den andre) MEN.. hvis det plager deg, så må du ta det opp med han. Kanskje han ikke vet at det plager deg? Spiller han selv om du spør om dere skal finne på noe? Det beste å gjøre er å kommunisere. Endret 25. januar 2009 av ninuska_
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #7 Skrevet 25. januar 2009 Da har nok jeg blitt ei kjærring jeg også. Jeg gidder stort sett aldri å stelle meg noe særlig når jeg går hjemme, dog jeg vasker meg selvfølgelig. Går alltid i shabby klær her hjemme, men liker å pynte meg når jeg går ut. Nå er jeg gravid og da er jeg attpåtil svært humørsyk, noe som til tider går mannen på nervene. Ikke like mye sex blir det for tiden heller. Men mannene min sier heldigvis allikevel til meg at han elsker meg like høyt uansett:)
Gjest Kråkaa Skrevet 25. januar 2009 #8 Skrevet 25. januar 2009 Tar han ikke soooool lengre??...... Jeg kan skjønne at det kan være irriterende om han bruker mesteparten av tiden sin foran pcn om dagene. Kanskje du selv burde slappe av litt? Prøv ei helg med hårete legger i shabby klær? Spise godt uten å tenke på kiloer og bare slappe av og nyt. Du vil merke at din verden går ikke under av den grunn.
Gjest Tanita Skrevet 25. januar 2009 #9 Skrevet 25. januar 2009 Reagerte på at du synes det er negativt at han ikke tar sol bedre. Det å ikke ta sol er også en måte å ta vare på og bevare huden sin fin på! Hvis man soler seg mye, blir huden dårlig og eldes mye raskere. Kjedelig hvis han sitter på pc-en 24/7 da. Prøv å få han med på noe?
Makin' it big Skrevet 25. januar 2009 #10 Skrevet 25. januar 2009 Da har nok jeg blitt ei kjærring jeg også. Jeg gidder stort sett aldri å stelle meg noe særlig når jeg går hjemme, dog jeg vasker meg selvfølgelig. Går alltid i shabby klær her hjemme, men liker å pynte meg når jeg går ut. Nå er jeg gravid og da er jeg attpåtil svært humørsyk, noe som til tider går mannen på nervene. Ikke like mye sex blir det for tiden heller. Men mannene min sier heldigvis allikevel til meg at han elsker meg like høyt uansett:) Samme her. Jeg tar ikke sol. Jeg gidder ikke sminke meg når jeg ikke skal noe. Jeg barberer absolutt ingenting hver dag (au??!), nå om vinteren får både bein og "mus" nyte vinterpelsen. Jeg sitter også foran PC'en en god stund hver dag. Ikke gidder jeg å måtte finne på noe hver eneste dag, og sexlivet er vel knapt nok tilstedeværende pga. bekkenløsning. Men vet du hva? Sånn er livet innimellom. Og mannen min er like glad i meg uansett, og jeg er like glad i han.
Lissi Skrevet 25. januar 2009 #11 Skrevet 25. januar 2009 (endret) Reagerte på at du synes det er negativt at han ikke tar sol bedre. Det å ikke ta sol er også en måte å ta vare på og bevare huden sin fin på! Hvis man soler seg mye, blir huden dårlig og eldes mye raskere. Kjedelig hvis han sitter på pc-en 24/7 da. Prøv å få han med på noe? For å ikke snakke om kreftfaren Må bare tilføye: Nå sitter jeg i sofaen, enda i morgenkåpen til min samboer, bustete på håret, ikke pussa tenner. Likevel har samboer sussa på meg flere ganger. Og han er like glad i meg uansett, jeg ser stort sett ikke ut sånn her da. Må bare si at det første jeg gjør om morran er faktisk å pusse tenner Bare ikke ble sånn i dag, avsporet litt! Er det ikke deilig at man kan være så trygg på hverandre. At man slipper å sminke seg bare for å være hjemme? At sexlivet dør ut og han bare spiller er selvfølgelig kjipt, og der skal du få all min støtte!! Men gjør som jeg: Jeg jager sambo i dusjen om det er blitt for lenge siden, jeg krever sex en gang i uka Selvsagt på en humoristisk måte. Man må jo ta noen initiativ selv? Har du gjort noe med dette? Vet han at du ser på han som ei kjerring? Jeg også fjerner hår selv på 3 året i forhold. Hadde nok gjort det som singel også! Der skal du også få min støtte Nå skal jeg dusje, ble inspiriert. Men skal ta på meg kosedress etterpå og litt mascare !! Endret 25. januar 2009 av Lissi
Gjest Gjest_jepp_* Skrevet 25. januar 2009 #12 Skrevet 25. januar 2009 Det å ta vare på seg selv syns jeg er en viktig ting. Det syns han og. Da vi ble sammen var det klagesang på klagesang om hvordan kjerringer blir etter mange år sammen. Og takknemlighet for at jeg er sånn jeg er.Han kunne baksnakke den ene og den andre kjerringa til kamerater for at de hadde blitt sånn og sånn. Jeg er avslappet uansett om jeg tar vare på meg selv. Jeg liker å barbere legger mus og armhuler hver dag. Det er en del av rutinene mine i dusjen.Jeg liker å smøre meg inn med dyr krem og være god mot huden min.Kle meg pent. Men det som plager meg mest er at han er blitt en kjerring som han misliker at andre blir og som han frykter jeg vil bli.
Gjest Illiya Skrevet 25. januar 2009 #13 Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor er det å kle seg shabby det samme som å være avslappet? Jeg går heller ikke i stramme klær hjemme, men i tettsittende treningsbukser og topper, evt med en lett, innsvinget jakke utenpå. En trenger da ikke dasse og kle seg usexy hjemme, det er jo faktisk hjemme en treffer den man elsker mest, så hvorfor er man ikke mer nøye med hvordan man ser ut da? Fordi man skal elskes uansett hvordan man ser ut?
Dr.Feber Skrevet 25. januar 2009 #14 Skrevet 25. januar 2009 Kall har kjerring og forklar det til han i klartekst, så venter du på svar og rapporter gjerne hvordan han tar det....
Gjest Illiya Skrevet 25. januar 2009 #15 Skrevet 25. januar 2009 Samme her. Jeg tar ikke sol. Jeg gidder ikke sminke meg når jeg ikke skal noe. Jeg barberer absolutt ingenting hver dag (au??!), nå om vinteren får både bein og "mus" nyte vinterpelsen. Jeg sitter også foran PC'en en god stund hver dag. Ikke gidder jeg å måtte finne på noe hver eneste dag, og sexlivet er vel knapt nok tilstedeværende pga. bekkenløsning. Men vet du hva? Sånn er livet innimellom. Og mannen min er like glad i meg uansett, og jeg er like glad i han. Det er jo greit hvis det er innimellom, men hva når dette blir standarden?
Lissi Skrevet 25. januar 2009 #16 Skrevet 25. januar 2009 Det å ta vare på seg selv syns jeg er en viktig ting. Det syns han og. Da vi ble sammen var det klagesang på klagesang om hvordan kjerringer blir etter mange år sammen. Og takknemlighet for at jeg er sånn jeg er.Han kunne baksnakke den ene og den andre kjerringa til kamerater for at de hadde blitt sånn og sånn. Jeg er avslappet uansett om jeg tar vare på meg selv. Jeg liker å barbere legger mus og armhuler hver dag. Det er en del av rutinene mine i dusjen.Jeg liker å smøre meg inn med dyr krem og være god mot huden min.Kle meg pent. Men det som plager meg mest er at han er blitt en kjerring som han misliker at andre blir og som han frykter jeg vil bli. Vel, da bør han ta seg en titt i speilet. For å ha sånne "fordommer" krav/meninger så bør han være den første til å følge det opp selv!! Her hjemme trives vi begge i koseklær. Men vi dusjer, barberer og steller oss for det!
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #17 Skrevet 25. januar 2009 Hvorfor er det å kle seg shabby det samme som å være avslappet? Jeg går heller ikke i stramme klær hjemme, men i tettsittende treningsbukser og topper, evt med en lett, innsvinget jakke utenpå. En trenger da ikke dasse og kle seg usexy hjemme, det er jo faktisk hjemme en treffer den man elsker mest, så hvorfor er man ikke mer nøye med hvordan man ser ut da? Fordi man skal elskes uansett hvordan man ser ut? Ja, faktisk.. Jeg ønsker å være i et forhold hvor jeg i grunn kan kle meg akkurat som jeg vil når jeg er hjemme uten noen reaksjon på det. Mannen min må gjerne gå kledd i joggebukse og slenge på seg en gammel slitt genser for min del så lenge han går hjemme. Syns han er verdens peneste da også jeg Vi bryr oss faktisk ikke om sånt så lenge vi går hjemme, syns ikke det betyr noe i hele tatt. Har aldri syntes han har sett stygg ut uansett. men når vi skal ut el får besøk setter jeg selvfølgelig pris på at man gjør en litt større innsats, jeg går ikke ut i joggebukse liksom. I starten av graviditeten så jeg helt grusom ut, Jeg ordnet ikke håret etter dusjen en gang, rett og slett fordi jeg var kvalm og ikke orket. Da måtte jeg beklage meg litt overfor mannen. Men da fikk jeg til svar: For meg er du like fin uansett Når jeg prater med andre, sier de stort sett at det første de gjør når de kommer hjem er å ta av seg den trange olabuksa og slenge på seg koseklærne, som visstnok ser mere shabby ut enn sexy for å si det sånn. men hva gjør vel det?? Men dette er muligens snakk om hva man foretrekker?? For min del er dette greit, og jeg er glad mannen min er enig i det Samtidig skal det sies at jeg også elsker å gjøre meg ekstra fin for mannen min
Bellatrix Skrevet 25. januar 2009 #18 Skrevet 25. januar 2009 Selvsagt skal man ta vare på seg selv og stelle seg osv. Men når du reagerer på at han ikke tar sol lengre så har du kanskje litt høye forventninger?
Gjest Gjest_jepp_* Skrevet 25. januar 2009 #19 Skrevet 25. januar 2009 Jeg er ikke stivpyntet hjemme. På en søndag, el en dag jeg er sliten kan jeg ta på meg en litt trang treningsbukse. Men så lenge det ser pent ut trives jeg. Jeg liker å være fin for mannen min. Og jeg liker det for meg selv for det gir meg velvære. Jeg bruker ikke masse sminke men er opptatt at det skal se naturlig ut. Jeg driter egentlig i hvordan andre typer ser på meg. Det er mannen min jeg elsker og vil være fin for. Han har alltid fram til dags dato satt pris på dette ved meg. Men jeg lurer jo litt når han ikke prioriterer dette selv lenger. Jeg har sagt det til han. Jeg sa: du har blitt det du frykter mest at jeg skal bli du.....en kjerring..(hans uttrykk forresten). Hans reaksjon var: er det så ille? ja jeg skal skjerpe meg... Men han har enda ikke tatt seg en tur i dusjen...enda det er 2dager siden han dusjet sist..... Jeg syns mannen min er fin. Jeg vil jo ikke akkurat syns han er stygg i joggebukse. Men det er no i det at man skal ta vare på seg selv og hverandre. Pleie hverandre og forholdet.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2009 #20 Skrevet 25. januar 2009 Tidligere solte jeg meg ofte, barberte meg hver dag, kledde meg alltid bra osv. Nå soler jeg meg aldri, fordi jeg har tatt til fornuften og funnet ut at det ikke er så viktig å være brun året rundt, barberer meg gjør jeg når jeg føler for det. (under armene nesten hver dag selvfølgelig) Hjemme kler jeg meg stort sett i koseklær, som overhodet ikke er spesielt pene. Ting forandrer seg tenker jeg. Før jeg hadde fått barn tenkte jeg at den dagen jeg ble gravid, skulle jeg i allefall ikke kle meg som mange gjorde, i joggebukse og mannens slitte t-skjorte, men jammen var det nettopp det jeg gjorde da jeg ble gravid. Jeg orket nemlig ikke noe annet. MEN.. kjæresten din har tydeligvis kritisert andre for dette. Da er det vel igrunnen bare å konfrontere han med dette?? Spør hvorfor han ble den kjærringa som han beklaget seg over tidligere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå