Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg har masse bær i frysen og har lyst å lage fruktpurear sjølv. Problmet er at det blir så suppete! Ser bakpå småbarnsglasa at dei er tilsett noko som heiter tapiokastivelse. Er det nokon som veit kvar ein eventuelt kan få tak i det? Eller kan eg tilsette anna type stivelse for å oppnå same reslutat? Hadde jo vore kjekt å kunne brukt alle bæra eg har i frysen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det går an å bruke Certo, som man bruker når man lager syltetøy? :klø:

Skrevet

Innvandrerbutikker, helsekost, og så så jeg noen på matforumet som skulle handle fra en butikk som het noe med iherb. Mener den hadde et stort utvalg av litt mer rare ting.

Skrevet

Fant igjen tråden :)

Butikken het iherb.com og det var en kode der med 5 dollar avslag (den lå på velværeforumet). Koden er RID044

Søker du på "Tapioca" så dukker det opp forskjellige. Men portoen er drøy, så jeg hadde nok fyllt på med lette ting som te ol for å utnytte pakken best mulig. Men kjøper du billigeste posen så koster det rundt en 20-30 kr for en pose med porto.

Ebay er sikkert og et sted du kan se på.

Skrevet

Gör du puréer med banan eller mango i får de lite mer konsistens och blir mjuka i smaken. I den grunden kan du sedan blanda i bären du har i frysen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...