Gå til innhold

Hårmote

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det ryktes at moten med litt hår der nede er på full fart tilbake igjen. Jeg har ikke dame, og jeg har heller ikke med meg damer ofte hjem fra byen, så jeg lurte på om dere som ser slikt i dusjen etter gymmen, i svømmehallen og på treningsstudio kan si noe om dette stemmer?

Dere som vurderer å svare "hår er ekkelt" eller "glatt er best" trenger ikke å svare. Det er ikke det spørsmålet gjelder. Jeg lurer rett og slett på om andelen som velger å ha litt hår har økt det siste året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri giddet å glattbarbere meg med unntak av at jeg har tatt bort alt for å "frisere" det igjen. Men hva mener du med litt hår da? Er det snakk om på hele musa eller sånt som en stripe, trekant e.l.?

I alle fall er det få som er glattbarbarte etter hva jeg har sett, men det er i grunn ikke noe jeg går rundt og legger så mye merke til.

Skrevet
Jeg har aldri giddet å glattbarbere meg med unntak av at jeg har tatt bort alt for å "frisere" det igjen. Men hva mener du med litt hår da? Er det snakk om på hele musa eller sånt som en stripe, trekant e.l.?

I alle fall er det få som er glattbarbarte etter hva jeg har sett, men det er i grunn ikke noe jeg går rundt og legger så mye merke til.

Jeg har hatt et inntrykk av at veldig mange glattbarberer seg, eller bare har en liten stripe fra de er 16 til godt opp i 30-årene. Det jeg har hørt nå er at trekanten begynner å bli vanlig igjen, men den trimmes slik at det ikke er full skog der nede :)

Det er mulig min oppfatning ikke stemmer helt?

Skrevet

Oppfatningen din stemmer på meg.. Her i gården er det trimmet trekant som gjelder, det har det vel alltid vært, føler meg naken når jeg er glatt :fnise:

Gjest Alkaline
Skrevet

Dette varierer svært i henhold til alder tror jeg. Jeg er tyve og opplever ikke at mine venninner lar det gro eller kun friserer. Derfor ville jeg anta at de er de litt eldre som gjør dette. Uten å kunne konstantere noe selvfølgelig :)

Skrevet
Derfor ville jeg anta at de er de litt eldre som gjør dette. Uten å kunne konstantere noe selvfølgelig :)

Hvordan kan du "anta" at det skulle være noen forskjell for de som er litt eldre?

Forøvrig kan jeg bare bekrefte at vi ser en trend der trekanten har kommet til heder og verdighet igjen. Stusset og veltrimmet. Tror vel litt for mange har begynt å se det idiotiske i en slik latterlig stripe. Heller helt barbert en en slik stripe.

Gjest Alkaline
Skrevet
Hvordan kan du "anta" at det skulle være noen forskjell for de som er litt eldre?

Forøvrig kan jeg bare bekrefte at vi ser en trend der trekanten har kommet til heder og verdighet igjen. Stusset og veltrimmet. Tror vel litt for mange har begynt å se det idiotiske i en slik latterlig stripe. Heller helt barbert en en slik stripe.

-----------------------------------------------------------------

Ettersom flere sier at moten kommer tilbake vil jeg jo kun ytre min mening i henhold til min alder. Både meg og mine venninner velger å fjerne alt og er åpne om hvorfor. DERFOR vil jeg kun kunne anta dette for min aldersgruppe. Syntes ikke det var så vanskelig å forstå?

Skrevet
Dette varierer svært i henhold til alder tror jeg. Jeg er tyve og opplever ikke at mine venninner lar det gro eller kun friserer. Derfor ville jeg anta at de er de litt eldre som gjør dette. Uten å kunne konstantere noe selvfølgelig :)

Jeg er ett år eldre enn deg og velger altså å beholde litt, så syns ikke du skal si at dette gjelder for din aldersgruppe altså

Gjest Alkaline
Skrevet
Jeg er ett år eldre enn deg og velger altså å beholde litt, så syns ikke du skal si at dette gjelder for din aldersgruppe altså

Jeg konstanterte aldri noe. Jeg sa at JEG ville anta det. Det vil aldri være 100% av en aldersgruppe som gjør det samme, så slik kan man ikke regne.

Det kan godt være at jeg tar feil, men jeg forbeholder meg til den rett jeg til å si hva jeg tror og mener :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Personlig foretrekker jeg å være glatt, med kun en liten dusk igjen foran. Kjæresten syns også dette er best, for han elsker å slikke meg. Og han elsker å barbere meg, så han friserer meg når det trengs. :)

Skrevet
Personlig foretrekker jeg å være glatt, med kun en liten dusk igjen foran. Kjæresten syns også dette er best, for han elsker å slikke meg. Og han elsker å barbere meg, så han friserer meg når det trengs. :)

Nå var ikke spørsmålet hva den enkelte foretrekker eller ei, men om man ser en trend at håret er på vei tilbake. Dere som er i fellesdusjen etter gymmen etc. må da vel kunne si noe om dette?

Skrevet
Nå var ikke spørsmålet hva den enkelte foretrekker eller ei, men om man ser en trend at håret er på vei tilbake. Dere som er i fellesdusjen etter gymmen etc. må da vel kunne si noe om dette?

Kan si noe om hvordan det var da jeg gikk på vgs, da var det svært få som var glatte ihvertfall (3 år sida) Kanskje vi bare var sære hele gjengen

Skrevet

Det virker som om flere og flere har gått fra å være glatt, til å "trimme" det. Orker ikke styret med å frisere, fjerner like greit alt :P

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet

Jentene i min klasse har begynt å la det gro litt igjen ser jeg. Selv har jeg alltid hatt trekant siden jeg ikke synes kjønnsleppene mine er spesielt fine og synes det er greit å skjule dem med hår.

Skrevet

:Gjesp: ..ja det var jo et svar veldig relatert til Ivar22's spørsmål..

Skrevet

Spurte voksedama mi om dette, hun mente at det var litt færre nå som tok det helt glatt, og at trekant var litt mere populært.

Samtidig, som hun trøstet meg med, så er det ikke alle som har nok hårvekst til trekant.

Skrevet

Det er litt delte opplevelser ser jeg. Er det flere som har erfaringer å dele?

Skrevet
Det ryktes at moten med litt hår der nede er på full fart tilbake igjen. Jeg har ikke dame, og jeg har heller ikke med meg damer ofte hjem fra byen, så jeg lurte på om dere som ser slikt i dusjen etter gymmen, i svømmehallen og på treningsstudio kan si noe om dette stemmer?

Dere som vurderer å svare "hår er ekkelt" eller "glatt er best" trenger ikke å svare. Det er ikke det spørsmålet gjelder. Jeg lurer rett og slett på om andelen som velger å ha litt hår har økt det siste året.

Skrevet

Skrevet

Er det ingen som dusjer etter gymmen? Det må lukte ekkelt i skoletimene resten av dagen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...