Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Heisan!Kjøpte idag Aloe Vera ansiktskrem og gèlè på helsekost.Har hørt at det er veldig bra for alles slags hudproblemer..Jeg har problemer med kviser og sensitiv hud..Noen som har prøvd Aloe Vera??

Videoannonse
Annonse
Gjest vampie
Skrevet

javisst jeg har prøvd. men jeg var visst allergisk. hvem kunne ha trodde det... aloe vera er jo slikt vidundermiddel! trynet mitt hovna opp og jeg måtte til legevakten. tjohei

Skrevet

Jeg bruker en aloe vera-gele i ansiktet hver dag.

Fungerer bra på meg. Særlig hvis jeg har blitt litt solbrent eller hvis huden er litt irritert.

Bruker den i stedet for fuktighetskrem, men jeg har ingen hudproblemer.

Jeg har også en krem, men den fikk jeg faktisk kviser av når jeg brukte den i ansiktet. Den er bedre som bodylotion.

Skrevet

Vampie - det der skjedde en venninne av meg også. Hun er hyperallergis for alt, da, men likevel. anske overraskelse, ja!

Skrevet

Jeg bruker noen ganger aloe vera-gele hvis jeg f.eks er solbrent, har brent meg på ovnen eller hatt fått stikk som klør. Det lindrer veldig godt og funker utrolig bra for meg. Det beste ved slike plager er imidlertid å bruke selve aloe vera-planten in natura - gele ikke like bra. Har ikke erfaring med å bruke det mot kviser e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...